Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkrareservatet

• dannep

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 17:33
    Henric;571784 wrote:
    Tack för synpunkterna och förslagen. Tanken är att få i gång en dialog med ornitologer och andra som har synpunkter.
    I övrigt är det precis denna approach du nämner jag kommer att ha till ärendet.
    Vad gäller JP så ligger detta i Kävlinge kommun. Jag talade med miljöförvaltningen där och kommunen motsätter sig ett beträdande förbud där vi surfar. Man föreslår ett förbud först 1000 meter ut för att det ska gå att bruka den ytan till fritidsaktiviteter.

Ett rätt stort steg i rätt riktning tror jag:).

Jag kör vidare och försöker hålla alla uppdaterade om läget.

Till de som kör bil hela vägen ner till JP:
    Avbryt detta då det inte gör det lättare för mig!

Bra jobb Henric!

Ja, det är folk som kör både bil och MC ner. En av gångerna var det en surfare, en Mini Cooper… ett bra tag sen nu dock.

Mc nissarna är nog ute efter annat än surfing som sagt.

Mvh

Daniel

• larssa

Medlem
    31 augusti, 2009 vid 19:46

Bra jobbat Henrik =)

• henric

Medlem
    1 september, 2009 vid 07:45

Så. Fastställt datum för mitt möte med Länsstyrelsen är 11/9.

Bomba mig gärna med förslag eller frågor så ska jag ta med förslagen och återkomma med svaren på frågorna.

Henric

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lundåkrareservatet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.