Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lurigt imorgon, funkar Getskär?

• Lurigt imorgon, funkar Getskär?

Publicerad av jeppepeppe på 27 oktober, 2005 vid 17:28

Lite lurigt att hitta ett bra ställe imorgon. Verkar som SSO, funkar Getskär då? Eller finns det någon anna bra spot inte så långt från Uddevalla?

jeppepeppe svarade 19 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hstrom

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 17:41

jag o iafl 2 till kommer köra tollenäs vid stenungsund… Kommer nog vara fler där… Hoppas på att vara där vid 2… Beror lite på om man kan lura chefen…. grin.gif

• j_lydevik

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 18:19

Jag kommer oxå köra vid tollenäs immorn! E där runt 14 jag mä! -Johan

• jeppepeppe

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:35

Låter bra, då siktar jag också på tollenäs! Alltid roligt med lite mer folk! laugh.gif

• hstrom

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:39

Gött!

Ses där!

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 19:52

GUbbs!, jag är oxå sugen i morrn, enligt DMI ser det ju ut att hålla i sig hela eftermiddagen o jobbet kan man ju lämna tidigt på en fredag.

Vad har vi för erfarenhet av Tollenäs på SSO, brukar det funka, eller är det bättre vid Getskär? Har inte kört Tollenär EN enda gång i år faktiskt, så det är på tiden!

Vi kan väl hålla tråden aktuell o se vart det drar åt. Det är ju gött o hålla sig på samma ställe vara några stycken när hösten kryper på, eller hur!

Ha det tills i morrn / E

• jeppepeppe

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 21:19

Ska försöka komma ifrån tidigare men det verkar kärvt… Annars är jag där förmodligen vid 1400! laugh.gif Roligt med fler på samma ställe!

Får väl se om det blir Tollenäs eller Getskär, har inte provat något av ställena!

• jeppepeppe

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 04:20

Trubaduren och Måseskär visar S 12 resp 14 m/s, verkar som Tollenäs kommer funka! Är sååå sugen på att inte jobba idag! laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lurigt imorgon, funkar Getskär?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.