Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lussekite :D

• neven

Medlem
    2 december, 2008 vid 09:01

Jag är grymt sugen på att hänga med Morgan o gänget lite. Snart börjar mitt resande igen och jag skall iväg till Japan innan jul också så det blir taaajjt innan jul…

Men en hejdåfest när vi ändå är i trakterna! Och om vi kan övertyga Sourra att vi har allt packat o klart sen innan så att vi hinner ner till den 27:e så kan vi ta det då! 🙂 Och då vill jag ha saft o bullar! 🙂

• jonaish

Medlem
    2 december, 2008 vid 12:25
    Neven;519007 wrote:
    Jag är grymt sugen på att hänga med Morgan o gänget lite. Snart börjar mitt resande igen och jag skall iväg till Japan innan jul också så det blir taaajjt innan jul…

Men en hejdåfest när vi ändå är i trakterna! Och om vi kan övertyga Sourra att vi har allt packat o klart sen innan så att vi hinner ner till den 27:e så kan vi ta det då! 🙂 Och då vill jag ha sprit o brudar! 🙂

sååå där yaa! 😀

• neven

Medlem
    2 december, 2008 vid 12:38

Haha, det tar jag som underförstått Jonaish…

• jonaish

Medlem
    12 december, 2008 vid 16:45
    Neven;519053 wrote:
    Haha, det tar jag som underförstått Jonaish…

äre inte dax ikväll?

• smaskens

Medlem
    14 december, 2008 vid 18:07

Mmmh saffranskite med russin. Inspirerande….

• johanw

Medlem
    14 december, 2008 vid 19:08

din pepparkaka blev rätt bra me

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lussekite :D

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.