• Knatte

Gäst
    2 april, 2005 vid 12:08

Japp!
    Luva (eller någon mössa) och vantar rekommenderas. Du kan säkert klara dig utan, men det lär inte vara hälsosamt..
    Det är fortfarande skapligt kallt både i vind och vatten tongue.gif
    Värden från marstrand idag…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2005 vid 10:27

När brukar det va lagom att ta sig ut om man inte har huva och vantar?

• tigger

Medlem
    3 april, 2005 vid 20:23

Jag körde utan luva idag men det blåste ju inte sådär jättemycket (6.7) och jag var aldrig ute på sävärst djupt vatten heller.
    Om du bara vill glida runt lite i lätta vindar och grunda vikar så kan man nog köra utan huva nu men vinden kyler ju en hel del så när det blåser på så e det gott med en huva…

Jag körde utan vantar förra våren men det blir fort kallt om händerna och man tappar lite av styrkan i dom, vet inte hur länge man behöver ha vantarna men det lär nog komma något inlägg när det blir dags att lämna dom hemma…

//davie!

• naish

Medlem
    4 april, 2005 vid 06:04

Jag körde utan vantar och luva igår. Det var faktiskt inte alls kallt!Så länge det är vamt i luften så e d lugnt.

• karnan

Medlem
    4 april, 2005 vid 06:52

Budgetvarianten i sammanhanget är förstås stickemössa och diskvantar. Se till att mössan sitter tight och att det är gjord av ylle. Då håller den värmen även om den blir blöt. Om det bara är lite värme i luften så klarar du dig bra med denna konbination.

/Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.