Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mac Ts = Team Fahlen
-
Mac Ts = Team Fahlen
Publicerad av faster på 7 mars, 2007 vid 20:58Nu är det klart att Mac Ts (Markus Backlund) är med i Team Fahlen.
oaxen svarade 17 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Är det inte lättare att alla som inte är Fahlén-sponsrade säger till?
-
Knatte
Gäst7 mars, 2007 vid 21:21Ett till till :tongue:
-
@Svenne 368772 wrote:
Är det inte lättare att alla som inte är Fahlén-sponsrade säger till?
Till
Hur många bärs kostade Mac TS -
Jag kommer lite osökt att tänka på Gert Fylking när han skriker “Äntligen…” 😀
-
Svenne;368772 wrote:Är det inte lättare att alla som inte är Fahlén-sponsrade säger till?
till!!!!!!!!!!!!!
-
Svenne;368772 wrote:Är det inte lättare att alla som inte är Fahlén-sponsrade säger till?
:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Jag undrar jag om Fahlén har koll på alla nu. Man kanske skulle gå in och köpa något dyrt och väl i kassan påpeka att han ska dra av 30 %.
– Har du också spons :confused2:
– Javisst, känner du inte igen mig 😀
– Ja, det är du som är Adde nä Basse nä Kelso nä Nicke, nä Mac TS nä den går jag inte på 😡 -
faster;368770 wrote:Nu är det klart att Mac Ts (Markus Backlund) är med i Team Fahlen.
Snygg avatar Faster, hur länge måste du använda dig av den?
-
Oregistrerade
Gäst8 mars, 2007 vid 15:09Skönt att få köpa 07 brädorna för sex papp istället för tolv 9nittinio som e riktpris!!
E det nån nu förtiden som köper en bräda för ful(l)pris?
-
Det är ju bra med alla dessa nya sponsor seglare…. 2007 års begagnad marknad kommer att bli lysande…:-) 🙂 🙂 Om det dess utom inte blir mycket vind under sesången är prylarna nästan nya…. 🙂 🙂
Det är bra jobbat av Fahlen tycker jag, fram för många fler team riders som måste byta varje år!!
-
Underbart att köpa 07 naishgrejer för 4000 när 2008 brädorna droppar ner om ett par månader!!
Logga in för att svara.