• Publicerad av crille75 på 27 juni, 2003 vid 17:04

Nåon som har koll på en skärm som heter Mach 2? Har fått ett riktigt bra pris på en sådan och nu undrar jag om jag ska köpa den. Har precis gått en kurs så jag är helt grön. confused.gif

miketk svarade 21 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mav

Medlem
    27 juni, 2003 vid 20:30

en bra drake men förmodligen inte något för nybörjare… vilket erbjudande har du fått?

ride za wave

/E. wink.gif

• miketk

Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:34

Gå inn på http://www.lasurf.just.nu
    Där får du bästa kitsen till bästa pris.
    Kör själv på det och det är det bästa jag provat. Kvittar om du är nybörjare eller avancerad,.

• crille75

Medlem
    28 juni, 2003 vid 10:06

8500 för ett helt paket! smile.gif

• mav

Medlem
    28 juni, 2003 vid 11:01

med bräda? även om det bara är kiten är ett bra erbjudande, men första draken man har är den som slits mest och om du köper en drake som Mach2 är det inte speciellt kul om den pajar. Har hört att den är jobbig i byiga förhållanden…
    BTW. är det 9st stuttar… ialf på 16kvm.
    lycka till.

/E. wink.gif

• miketk

Medlem
    28 juni, 2003 vid 14:03

Man får vad man betalar för,

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.