Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Mail från köp&sälj funkar inte?

• Mail från köp&sälj funkar inte?

Publicerad av andreas-f på 31 juli, 2008 vid 11:58

Har lagt in nya annonser och eftersom det inte funkat att ladda bilder testade jag att maila också, till mig själv. Fortfarande tomt i inboxen trots att det var kanske en timme sen jag skickade. Nån som vet?

steffo svarade 16 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • svennebanan

Medlem
    31 juli, 2008 vid 12:38

Jag skickade precis ett test meddelande på din Switch annons.

Jag har mailat en annan annonsör så jag behöver veta också (han har inte svarat).

• andreas-f

Medlem
    31 juli, 2008 vid 12:49

Inget mail. Måste vara nåt knas. Jag har inte ändrat nåt sen jag annonserade sist så jag vet att det brukar funka.

Inga problem med min hotmail, testade precis.

Fasen nu är det säkert skitmånga som vill köpa alla mina prylar och så får jag aldrig reda på det 🙁

• steffo

Medlem
    31 juli, 2008 vid 19:53

Det kan bero på att disken var full. Jag ska kolla att det verkligen fungerar men det får bli i morgon.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Mail från köp&sälj funkar inte?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.