-
Mail om privat meddelande kom idag
10 dagar efter jag fått meddelandet 🙂
Felet behöver förstås inte ligga på sajten…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Mail om privat meddelande kom idag
@henryk 735724 wrote:
Stämmer, felet ligger inte på själva sajten men självklart inte acceptabelt ändå. Vi hamnar på någon “bad reputation”-lista av någon anledningen och då stoppas all leverans av mail. Det är andra gången på kort tid detta händer och vi ska se över hur vi undviker detta framöver!
Jag har också fått några mejl om privat meddelande, nu i juli 2017.
Det verkar vara andra personers diskussioner om köp och sälj som jag på något sätt hamnar med på.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Mail om privat meddelande kom idag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.