Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mail till Ricki i SA?

• Mail till Ricki i SA?

Publicerad av s66 på 24 november, 2004 vid 16:24

Hej, skulle behöva Rickis mailadress, vet att de va ngt me paintballbanan men kommer inte ihåg den korrekta. Vi drar ner i början av Januari.
    Ha de så länge// Andy S-66

anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • olla

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:18

Hallå din bög.
    Han har [email=”richardtherock@hotmail.com.”]richardtherock@hotmail.com.[/email] Det verkar som att där e bra vind nere nu. Själv har jag bara lov en månad o hittar inga biljetter under 17000…
    Ha det gott
    /Ola
    S-46

• surfslusken

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:19

Tja Andy! Kan tyvärr inte hjälpa dej me mailadressen. Men det kanske blir nåt i helgen ändå? Ida vill ju så gärna att ja kommer ner till Lorden i Karlshamn tongue.gif Om ja kommer på lördag så kan vi kanske ta ”nåra” järn, eller?

Kram/ISA

• anonym-anvandare

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:47

Det brukar gå att hitta billiga biljetter från London, Paris och Frankfurt och dit kan man ju åka Ryanair! Kolla t.ex. ebookers.com

• anonym-anvandare

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:53

Var surfar du i Karlshamn när du är nere hos din Ida?

• s66

Medlem
    24 november, 2004 vid 18:07

Tja Isa, men du…har inte hon snubbe da? Har ju starkt för mig att hon hade de, anyway…du e naturligtvis välkommen ändå. Puss/ Ant

• surfslusken

Medlem
    24 november, 2004 vid 21:17

Jo hon har nog en snubbe, men han märks inte av här uppe i Varberg. Och om jag kommer ner i helgen så tänkte jag att vi kan ha en dubbel dejt. Jag med Ida så kan du kramas med hennes snubbe!

Kramis på dej gubben.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2004 vid 08:51

Vad vill du, din gamle pung?

rickard@paintballbanan.com

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2004 vid 20:11

ola di stor losser sitta hemma hela vintern fy fan:)
    sälj farsans motorcykle i smyg och ta pengarn och åk han märker ändån inte det förän det är sommar:)
    Ricki

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mail till Ricki i SA?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.