Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mail till Ricki i SA?
-
Mail till Ricki i SA?
Publicerad av s66 på 24 november, 2004 vid 16:24Hej, skulle behöva Rickis mailadress, vet att de va ngt me paintballbanan men kommer inte ihåg den korrekta. Vi drar ner i början av Januari.
Ha de så länge// Andy S-66anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hallå din bög.
Han har [email=”richardtherock@hotmail.com.”]richardtherock@hotmail.com.[/email] Det verkar som att där e bra vind nere nu. Själv har jag bara lov en månad o hittar inga biljetter under 17000…
Ha det gott
/Ola
S-46 -
Tja Andy! Kan tyvärr inte hjälpa dej me mailadressen. Men det kanske blir nåt i helgen ändå? Ida vill ju så gärna att ja kommer ner till Lorden i Karlshamn
Om ja kommer på lördag så kan vi kanske ta ”nåra” järn, eller?
Kram/ISA
-
Det brukar gå att hitta billiga biljetter från London, Paris och Frankfurt och dit kan man ju åka Ryanair! Kolla t.ex. ebookers.com
-
Var surfar du i Karlshamn när du är nere hos din Ida?
-
Tja Isa, men du…har inte hon snubbe da? Har ju starkt för mig att hon hade de, anyway…du e naturligtvis välkommen ändå. Puss/ Ant
-
Jo hon har nog en snubbe, men han märks inte av här uppe i Varberg. Och om jag kommer ner i helgen så tänkte jag att vi kan ha en dubbel dejt. Jag med Ida så kan du kramas med hennes snubbe!
Kramis på dej gubben.
-
Vad vill du, din gamle pung?
-
ola di stor losser sitta hemma hela vintern fy fan:)
sälj farsans motorcykle i smyg och ta pengarn och åk han märker ändån inte det förän det är sommar:)
Ricki
Logga in för att svara.