Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Målen för säsongen?!
-
Är att tillsammans med alla andra i 08-området (getwet, culing etc) dominera tioitopp listan på gps-speedsurfing:grin: Dvs peta ner så många göteborgare, växsjöbor osv från tioitopp som bara är möjligt…
-
P Malmkvist;457048 wrote:Är att tillsammans med alla andra i 08-området (getwet, culing etc) dominera tioitopp listan på gps-speedsurfing:grin: Dvs peta ner så många göteborgare, växsjöbor osv från tioitopp som bara är möjligt…
Hahahahahah
-
kom på en sak till.
att komma upp på den mycket åtråvärda prispallen i 08-cup
antar att det kommer bli tufft i år -
Mitt mål är att segla snabbare med ett mindre segel än med mitt största…
-
Knatte
Gäst8 april, 2008 vid 17:55@andersbq 457010 wrote:
Hade helt annan målsättning bara för några veckor sedan, men nu har jag precis samma som dig Knatte.
Visst kan förutsättningar ändrats bara på någon dag…:blush: Hoppas att det löser sig och att vi båda får surfa ihop i TT i år 🙂
-
Klang: Haha…Du ska veta att jag har stor respekt för er som kan segla snabbt me “frimärken”…Jag försöker sätta mina mål realistiskt:-)…Ett annat mål är att testa på den kite-utrustning jag köpt på mig…Nej jag kommer aldrig “konvertera” men det kan vara ett bra komplement i lättvind (har köpt en “liten” drake på 16.5m*haha*)
-
– 30 knop avarage i Stockholm (med camberlöst segel)
– sätta fler fullplaningsgippar
– delta i Long distance vid Haga Park -
@joth 457000 wrote:
Jupp, men det viktigaste med det är att jag skall slå Thomas 21.3 eller vad det är han har. 😉
Jupp, de e de absolut viktigaste, helst ska de göras mellan bryggorna i Habo!
Annars e de väl dom 😡 gipparna som ska sitta!
Å sen e de ju aldrig fel å höja sina PB lite till.
Ska även försöka att inte ha sönder några bommar:grin:
-
– Kitta upp mig (har köpt en bräda sen jag fick jobb plus tokmycket icke surfrelaterade saker).
– Skaffa en cykel så jag kan använda mina nya prylar utan att hyra en Note
– Sticka iväg på nån trevlig surfresa.
– Duckjibe, helst riktigt snabb och tajt som jag gjorde förr. -
Målsättningen är att, eh surfa…. Har en dotter på två, en till unge kommer i juni, jag skall byta jobb, flytta hem, få tag på ett boende, ev renovera så jag kommer att vara lyrisk bara jag får fukta fenorna.
Fast det är klart ett nytt PB eller två skulle ju inte vara fel. 😉
JohanC
-
32 knop med freestajlbräda på 123 liter och camberlöst!(enligt gp3s) Luktar talang här… Har du köpt snabbare grejer?@JohanC 457743 wrote:
Målsättningen är att, eh surfa…. Har en dotter på två, en till unge kommer i juni, jag skall byta jobb, flytta hem, få tag på ett boende, ev renovera så jag kommer att vara lyrisk bara jag får fukta fenorna.
Fast det är klart ett nytt PB eller två skulle ju inte vara fel. 😉
JohanC
Logga in för att svara.