Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Målen för säsongen?!
-
Tänkte nog försöka vara hel denna säsong, osså blir det naturligtvis en massa njutningsbara timmar på vattnet. Det är mitt mål denna säsong, njuta allt vad jag kan!
-
@mahi 526741 wrote:
Bli bättre på gipparna, ffa fler fullplaningsgippar.
> 35 knop i top
Average > 33 knopMassiv träning i Danmark blir det! Gipparna kommer att sitta lika ofta som Jester rasar i dom för dig Mahi. Det vill säga att ca 99% av gipparna kommer gå så smutt för dig efter den veckan i Krik. Spela upp en film från världscupen och det kommer se ut som det vore du…..:wink:
-
getwet;526828 wrote:Massiv träning i Danmark blir det! Gipparna kommer att sitta lika ofta som Jester rasar i dom för dig Mahi. Det vill säga att ca 99% av gipparna kommer gå så smutt för dig efter den veckan i Krik. Spela upp en film från världscupen och det kommer se ut som det vore du…..:wink:
Det är skillnad på att rasa i och att hoppa av självmant.. :p
-
Nu snackar vi!
getwet;526828 wrote:Massiv träning i Danmark blir det! Gipparna kommer att sitta lika ofta som Jester rasar i dom för dig Mahi. Det vill säga att ca 99% av gipparna kommer gå så smutt för dig efter den veckan i Krik. Spela upp en film från världscupen och det kommer se ut som det vore du…..:wink: -
1. Lära sig att åka fullt ut i fotstropparna
2. Sätta de flesta gipparna
3. Inga kastfall
4. Lära sig att behärska mitt slalomsegel fullt ut
5. Lära mig hoppa med mitt freestylesegelFör tillfället hårdträning av fysiken för att kunna orka med dagarna då det blåser storm:)
Logga in för att svara.