Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mallorca i konfen

• Mallorca i konfen

Publicerad av jagkallaspiotrellerpete på 20 augusti, 2009 vid 21:50

Ja, fick ju grym respons när jag skulle var duktig och starta min mallis tråd i resmålstråden.

Nehepp.

Copy paste:
    Drar till mallis på lördag för att hälsa på bekanta och ska fantamig passa på och bli lite fuktig.

Finns det något ställe i ALCUDIA där man kan hyra kite eller liknande? Dvs om det är någon som har någon att rekommendera.

Annars får jag ta me mig mina egna grejor, lite väl bökigt för kanske två-tre dagars surf max.

Slut copy paste.

surfbasse svarade 15 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • aka_kalle

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 22:13

Kolla med Krillan82 här, han om nån borde veta

• gurra_g

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 08:33

Hur är vinden där nu? Finns ju många snuskigt billiga sista minuten dit nu.. Men vinden såg väll inte ut o vara super eller?

• surfbasse

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 11:35

vill du ha plattvatten finns det ett spot mellan alcudia och pollensa där kommer det en bris nästan varje dag kl 12 lagom med 12-14kvm
    om du vill ha lite våger skall du åka till son serra det ligger efter can picafort blåser ofta inte lika mycketr där men kommer det vind blir det fina vågor

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 15:28

gurra g//
    Nej, verkar inte blåsa alltför väl där. Där är dock snuskigt varmt, enligt min polare jag pratade med precis där nere.. Kan bara hoppas på brisarna…

Köpte dit biljetten för 800 kr från ving och hembiljetten går på 1200 från airberlin. 4½ timme kvar på jobbet, längtan är olidlig.

surfbasse//
    TACK 🙂

Vet du förresten om där finns några surfcenter eller liknande man kan hyra gear ifrån, annars hugger jag tag i någon local där nere och jobbar därifrån.

• surfbasse

Medlem
    21 augusti, 2009 vid 19:29
    JagkallasPiotrellerPete;569150 wrote:
    gurra g//
    Nej, verkar inte blåsa alltför väl där. Där är dock snuskigt varmt, enligt min polare jag pratade med precis där nere.. Kan bara hoppas på brisarna…

Köpte dit biljetten för 800 kr från ving och hembiljetten går på 1200 från airberlin. 4½ timme kvar på jobbet, längtan är olidlig.

surfbasse//
    TACK 🙂

Vet du förresten om där finns några surfcenter eller liknande man kan hyra gear ifrån, annars hugger jag tag i någon local där nere och jobbar därifrån.

obs det kan va lite vind i alcudia bukten fast blåsa i pollensa

mellan can picafort och alcudia finns en strand som heter playa muro där har dom ett center ja det e bara att förlita sig på brisen ibland kommer starka sydvindar men det e oftast nattetid men jag tillbringar mycket tid på mallis sommartid och pollensa bukten har faktiskt fin bris vecka 31-32 körde jag 8 av 14 dagar med en 11a

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mallorca i konfen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.