• anonym-anvandare

Medlem
    15 juli, 2003 vid 05:38

Habo Ljung
    Klagshamn
    Tippen
    Näset

Det finns en massa, bara att fråga runt.

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2003 vid 08:01

Tack för svaret. Jag syftade på Malmö. Dom andra ställena är redan bekanta, tyvärr lite långt ifrån Malmö. Hade tyckt det var bra om man slapp använda bilen för att ta sig ut och kitesurfa.
    Mvh Patrik (Bor vid ribban)

• sidpiraya

Medlem
    15 juli, 2003 vid 08:09

Du kan köra på ribban, på höst, vinter, vår när där inte är några badgäster.

/Michael

• anonym-anvandare

Medlem
    15 juli, 2003 vid 08:21

klart man kan köra på ribban vilken dag som helst vi körde i tylösand härom dan det var knökat på bichen.

• sidpiraya

Medlem
    15 juli, 2003 vid 08:45

OK det låter ju skit smart, en lite olycka och det kommer bli förbjudet att kitesurfa på massor av ställen..

/Michael mad.gif

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2003 vid 11:57

Låter vettigt jag är nybörjare så jag behöver gott om plats
    får väl prova någon dag när det inte är så mycket folk. Där är ju ett ställe som windsurfarna brukar utgå ifrån, kanske de är bra till kiteboarding också? Tack för svaren allihopa.
    Var blir vinden av???????

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.