Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Malmø heute! (tis)

• Malmø heute! (tis)

Publicerad av fredo på 24 maj, 2005 vid 10:44

Det rør på sig i træden utfør jubbet o det ær høg tid før premiær dopp i svenska/skånska vatten. Sticker ut vid 15.30 o hoppas det brallar tillræckligt. Nån mer ska eller har vart ute?

SV enl proggen – funderar på hamnen Skanør.
    Finns det nån spot nærmare som funkar fint (Habo ligger væl i læ bakom udden eller hur ær det?)

fredo svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • annas

Medlem
    24 maj, 2005 vid 11:14

Haboooo är jättebra på SV

• gogga

Medlem
    24 maj, 2005 vid 11:38

jag och jakob kör nog skanörs hamn bara det kommer lite vind

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2005 vid 12:33

tänkte sticka till klagshamn snart. om vindmätaren där stämmer så har brisen slått till precis! 9m/s.

• bohn2fly

Medlem
    24 maj, 2005 vid 13:58

Hoppas du får köra någe i Skåne Fredo, jag menar så du kan jämföra Varamon och Sandvik med Skånesspotsen…

Du ska se att inte sanden är finare i Skåne wink.gif

/Peter

• fredo

Medlem
    24 maj, 2005 vid 14:08

Ahh….bris låter dejligt! Styr mot Klagshamn nu…
    Ring på 073 – 568 57 65 för en rykande färsk prognos

• fredo

Medlem
    24 maj, 2005 vid 20:14

Blev inge åka idag tyvärr, men nu hittar jag iallafall till Klagshamn spoten.
    WS klubben där var visst inte så glada i att man kite:ade på ”deras” vatten, men nån hundring norr om var det ok att köra. Är nummret till vindmätaren public? Finns det några fler vindmätare man kan ringa till?

/lost in space and time…and skåne…

• fredo

Medlem
    24 maj, 2005 vid 20:19

Ett ovädersblåsigt V-mon eller mys choppigt Sandvik håller sig bra även internationellt! Va faan är lite tallar o husvagnar jämfört med testosteronstinna italienare eller lava rev? Maricon ser riktigt trevligt ut – ser fram emot en session där nästa tripp hem. Trakterna kring Vadstena lät ju spännande med, fram med flygfotona igen bara Bohn:a!

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2005 vid 20:27

mötte dig då jag va påväg hemmåt efter lite förbannande över vindgudarna å slöande på gräset. tror de va du iaf, svart saab, feta cabrinhabagen på taket?

dom gamla sketgubbarna där e inget att bry sig om. launcha bara utanför grinden så kan dom inget säga. såvitt jag vet så kan dom inte förbjuda oss att kita där. har kört flera ggr där och det är bara några få gringubbar som gnäller resten tycker det e helt ok att man e där å kör.
    mmm, dom harne vindmätare, men vettifan om jag vill skriva hur man hittar dit. surgubbarna lär väl göra den lösenordsskyddad då.
    http://www.lbws.com har iaf en vindmätare i lomma och sen finns drogden på http://www.dmi.dk och vägverkets vindmätare på bron mm.

• fredo

Medlem
    24 maj, 2005 vid 20:47

Jepp – de va min skuta de. Okej, de mätarna ska man nog klara sig på – thanks!
    cya around

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Malmø heute! (tis)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.