Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Malmöbor som skall till Öland i helgen?

• skotten

Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:13

I only know that Pjot, Nick and myself are on…

• eddie

Medlem
    10 juni, 2008 vid 20:38

Har ni ordnat boende?

• gh0st

Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:00

Jag är inte säker på att jag kan åka.

• martent

Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:09

@gh0st 473981 wrote:

Jag är inte säker på att jag kan åka.

jo det kan du väll!

• eddie

Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:51

Verkar inte blåsa något…. 🙁

• mjersen

Medlem
    10 juni, 2008 vid 21:58

e ju bowlriders hela helgen! så det blir nice med skejt då istället.

• olandstoken

Medlem
    10 juni, 2008 vid 22:13
    Eddie;474023 wrote:
    Verkar inte blåsa något…. 🙁

Om ni bara är ute efter vind kom vilken helg somhelst på året, men det är ju denna helgen det händer grejjer (även om det inte blåser) 🙂

• skotten

Medlem
    10 juni, 2008 vid 22:39

I am definately wearing the kilt.. hehe

• pjoter

Medlem
    11 juni, 2008 vid 05:11

jag å tösen kikar över, om dom inte ändrar prognoserna å visar hällregn hela helgen. Har bokat stuga på http://www.strandnara.com det är där som hela festligheterna kommer äga rum.

Trodde du va en kitare å inte en skejtare Martin. tror det börjar bli dags för dig att välja sida. vill du växa upp å bli som Lou Wainman eller som skejtarhenke? 🙂

• mjersen

Medlem
    11 juni, 2008 vid 07:03

@pjoter 474065 wrote:

jag å tösen kikar över, om dom inte ändrar prognoserna å visar hällregn hela helgen. Har bokat stuga på http://www.strandnara.com det är där som hela festligheterna kommer äga rum.

Trodde du va en kitare å inte en skejtare Martin. tror det börjar bli dags för dig att välja sida. vill du växa upp å bli som Lou Wainman eller som skejtarhenke? 🙂

hehe man kan ju inte missa när Glifberg köttar i sönder betongen.

• skotten

Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:00

haha … yeah it must be great if you are a few people back from the edge trying to see down into a park….

• patrikol

Medlem
    11 juni, 2008 vid 14:48

@pjoter 474065 wrote:

Vill man åka till en lokal kiteträff på öland utan några världsberömmda kiteare eller vill man se några av världen bästa skejtare?

För oss som är uppväxta på brädor av olika slag typ (Skateboard, Snowboard, Surfing, kitesurfing) blir valet ganska enkelt.

Tyvärr så krockar dessa event vilket är ytterst beklagligt för det hade varit skit kul att få hälsa på dom goa gubbarna på öland!

Hoppas att det bli bra med vind och mycket folk. Vi förväntar oss en del goa bilder ifrån eventet!

• kamikazekiteren

Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:17

@patrikol 474220 wrote:

Vill man åka till en lokal kiteträff på öland utan några världsberömmda kiteare eller vill man se några av världen bästa skejtare?

För oss som är uppväxta på brädor av olika slag typ (Skateboard, Snowboard, Surfing, kitesurfing) blir valet ganska enkelt.

Tyvärr så krockar dessa event vilket är ytterst beklagligt för det hade varit skit kul att få hälsa på dom goa gubbarna på öland!

Hoppas att det bli bra med vind och mycket folk. Vi förväntar oss en del goa bilder ifrån eventet!

Det stemmer Patrik
    ”Valet är lett ”jag åker på tur om sjefen gir ett ok.

• gh0st

Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:36

@MårtenT 473985 wrote:

jo det kan du väll!

=) Ska du över till Ölandia?

• skotten

Medlem
    12 juni, 2008 vid 18:53

I now have a space in my car : )

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Malmöbor som skall till Öland i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.