Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Målsättning inför 2007
-
Hmmm… Mål 2007…
* Ha kul!
* Träffa alla goa speednissar på tävlingarna! (har inte bestämt om jag kommer delta i tävlingarna dock, men kommer försöka befinna mig där iaf)
* 38 knop 2sec hade varit kul.
* 35 knop average hade oxå varit kul.Och btw… Så länge inte Bringdal registrerar sig på GPS-speedsurfing.com så har han inget o komma med… 😀
-
Glömde…
Kommer byta klubb inför 07 oxå. fr.o.m i morron kommer jag vara medlem i ÖWC…
-
Försöka få ihop några hyfsat organiserade slalomtävlingar med bojar osv..
-
@Jester 366798 wrote:
Och btw… Så länge inte Bringdal registrerar sig på GPS-speedsurfing.com så har han inget o komma med… 😀
Hahaha, han kör ju med fel GPS 😉 (går inte att föra över data)
Han har ju annars gjort “hyfsat” ifrån sig på Navman speedtävlingarna som väl går på öppet vatten kring Maui…. -
Jester;366798 wrote:Hmmm… Mål 2007…
* Ha kul!
* Träffa alla goa speednissar på tävlingarna! (har inte bestämt om jag kommer delta i tävlingarna dock, men kommer försöka befinna mig där iaf)
* 38 knop 2sec hade varit kul.
* 35 knop average hade oxå varit kul.Och btw… Så länge inte Bringdal registrerar sig på GPS-speedsurfing.com så har han inget o komma med… 😀
Den fattade jag inte Jesper – varför ska du ev. inte vara med på tävlingarna? Trött på att stå och hänga i vattnet i 30 minuter för att sedan kunna köra 30 sekunder kanske?
-
Vet inte hur mycket speed det blir för mig men jag skulle gärna vilja komma över 30 knop average och 33 (eller kanske 35 knop) 2s. På grund av min minst sagt begränsade erfarenhet har jag dock extremt svårt att bedömma hur realistiska dessa mål är
-
Den fattade jag inte Jesper – varför ska du ev. inte vara med på tävlingarna? Trött på att stå och hänga i vattnet i 30 minuter för att sedan kunna köra 30 sekunder kanske?
Japp… Blev helt enkelt för mycket folk i höstas. Då seglingen är lite roligare än själva tävlingsmomentet så kanske jag inte ställer upp i den typen av tävling. Men kan ju vara så att vinnarskallen gör sig påmind när man väl är på plats. Vem vet??
GPS-tävlingar däremot lockar lite mer, då själva tävlingsmomentet bara är en extra krydda.OBS! Detta är ingen kritik mot Gustav o hans kollegor som anordnade F2 Speedchallenge på ett utmärkt sätt!
-
Oregistrerade
Gäst26 februari, 2007 vid 08:45@Hankloose 366743 wrote:
Gänga mer
Ha ha! Skit i gängandet och surfa istället! Du har ju iaf en brud, tänk på oss som inte har det?!?!
Logga in för att svara.