Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Man håller på att bli bortskämd…

• Man håller på att bli bortskämd…

Publicerad av lars_k på 25 augusti, 2004 vid 15:04

Westcoast:
    Fre: Mellan sydväst och syd, 2-6 m/s ökande till 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
    Lör: Väst, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
    Sön: Mellan väst och sydväst, 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
    Mån: Sydväst, 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.

grin.gif grin.gif

..hmm min nyligen träffade flickvän börjar antyda att jag är ute och surfar ganska mkt… crazy.gif

basse svarade 20 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • Knatte

Gäst
    25 augusti, 2004 vid 15:19

Ser ju ok ut tongue.gif

• tdk

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 15:31

Och jag som blev av med min flickvän lagom till säsongen..:) Kanske både på gott och ont.. confused.gif

• lars_k

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 16:26

Ajdå. Tråkigt.
    Kanske bäst att göra slut innan hon börjar tjata och gnata nu när höstsäs drar igång… tongue.gif

• styret

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 16:52

blrjar få dåligt samvete för att jag inte umgåtts med flickvännen på två veckor… eller tre, men två pga vind…

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 05:46

Få henne att börja surfa Lasse. Saga är ju helt såld nu och… förresten så kanske det börjar gå till överdrift för i helgen skall hon ta bilen och åka till Varberg med damsektionen….. kan jag åka med någon??

Näerå.. har börjat få ner henne i vågorna nu också så snart får man väl inte behålla 4.2’an ens…

…. Förresten…. vart hittade du den prognosen? DMI är inte ens i närheten med sin 5 dygns ju…

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 06:26

Se upp Lars K, se upp!

• the_novice

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 06:52

Det ser ut som SMHI’s prognos och DMI ser inte illa ut den heller?
    (fast den prognosen är för trubaduren och det blir inte lika mycket närmare land…)

• lars_k

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:07

SMHI igår…
    Hon har faktiskt sagt att hon skulle vilja testa nångång. Men jag har ju ingen lämplig nybörjarbräda. Skulle behöva låna nåt brett fett as, som en RRD Easyrider, Starboard Go eller likn. Kanske man kan låna/hyra av någon en dag… Kanske damsektionen kan ge henne en upplevelse att minnas..?

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:14

Ta ner henne till måndagsseglingen med damsektionen så får hon köra lite med tjejerna och bli instruerad av en tjej…. har upptäkt att det är mycket bättre så än att man står och gormar själv. Dessutom är det ju kul att träffa andra nybörjande tjejer…. ehum…damer….

• adde

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:15

Damsektionen i GWC har ju måndagsseglingar i fiskebäck varje måndag (no shit). I helgen skall de ned till Varberg på ett camp, de har ju en starboard start och en F2 dicovery.

Klart du skall få henne att börja segla!

Min sambo har i år tagit sig från en bic calypso till en starboard freesex via en gammal bic fun rock… Sele, planing, slag, kastfall och vattenstart. Nu skall hon bara stå säkert i stropparna…

/adde

• lindalove

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:16

Skicka ner henne till Fiskebäck en måndag vid 17, då finns det någon där från damsektionen så att hon kan testa en pråm. Det snackades även om att det skulle vara testdag på söndagar, tror det var 10.30… Lycka till!

• mag

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:30

Ja, denna sommaren kan vi fan inte klaga. att det inte blåste i juli hör ju till sommaren men juni och augusti har ju varit riktigt bra. För en gångs skull är man vältränad när höststormarna kommer.

Det finns ju massvis med schyssta semestermål som man både kan segla och mysa på. Locka med tjejen på en go resa. Ingen tackar nej till sol och värme.
    /Magnus

• lars_k

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:37

Man tackar för tipsen! Ska föreslå en surfutflykt nu medan det fortfarande är hyfsat varmt.
    Hon behöver ju inte BARA mecka med sina hästar… tongue.gif

• basse

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 07:55

he he….
    Söndagarna kommer nog igång senare när det blir mörkt snababre på kvällen för att det skall fungera på måndagar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Man håller på att bli bortskämd…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.