-
MÅndag
Efter en grym helg så ser det ut som måndag morgon på västkusten fortfarande levererar. Någon som är ledig och joinar i Apelviken eller Lejet kanske?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › MÅndag
Efter en grym helg så ser det ut som måndag morgon på västkusten fortfarande levererar. Någon som är ledig och joinar i Apelviken eller Lejet kanske?
Nu får du ge dig!!
Du va först ut och sist in i både lördags och söndags.
Hur pallar du?
Annars va det en skön dag i vilshärad!!
Vinkeln va väl allt annat än optimal men häftigt ställe!
Vågorna blev tyvärr mindre och mindre i takt med att vinden pungade på!
Har iallafall lärt mig att det måste blåsa så här mycket för att jag ska hoppa på min vågis utan att bli parkerad alltför ofta!
Kör hårt imorrn!!
Hank
Jepp, jag är på! Kör från GBG vid 8 Men har bara tid fram till ca 11.
Ja det var grymt i Vilshärad, men jag var tvungen att gå upp. Frugan och middag i Halmstad kallade.
Bra Usel vi syns imorrn då. Nu måste jag gå och lägga mig för att orka.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar