Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Måndag the big final?? Judgement day part 3
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst13 november, 2005 vid 21:00yes sir, copy that
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 november, 2005 vid 06:34Kelso dude, jag drar till Askim nu om 30min..TDK e redan där, ligger kanske aningens på vsv? gick inte att se sa han, mörkt, men det blåste hyggligt å skvätte massa vatten dessutom skall de öka!!!!
-
Yea, man Låter bra. Får se när jag kan komma ifrån. Kanske vid lunch.
Kelso -
Askim är bäst på ren syd tycker jag (eller tom SSO) då det blir lite go vinkel för hoppen, SW är gränsfall och WSW är kasst…
Men blåser gör det nog oavsätt vart man åker idag!
-
Jag och jeppo åker till Askim, är där vid 12 sådär. Jag tror det kommer bli kalasfint där!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 november, 2005 vid 14:34Vart fan e du Kelso doh!?? sucker!
Fan vart i Askim från 8.30-14.00, såg inte en enda Kelso men hela Askims maffian kom dit vid lunch tid!
Fett tryck i 3.7an + 63l vågis för Rambo, satans massa vind i Askim idag, å satans byigt oxå, ramperna var inte mycket att hurra över, dessutom var det högerfotshopp som inte Rambo gillar så det blev inga delayda forwards, fick slöra på invägen istället å ladda på vågens baksida, bara att hoppas på det bästa å se glad ut, gick rätt bra några gånger Sen var det 2st jag hällst inte nämner
Å döh, Kelsosman, jag laddade på onehanded tabeltop idag, hell of trick säger jag bara , ondare i pungen/magen/ansiktet har jag fan inte fått innan
gjorde 3st, lyckades kommat tillbaka på en men satte den aldrig å dem andra 2 vet ni redan..hehe.Gött med surf idag suckers!
Å Jalla Jalla, vill ha en raport om det blev en skotning till slut, för dig ele kite-peter?
Nu kan man dra till jobbet nöjdare än någon annan jobbar dag, kommer förmodligen vara tröttare än någon annan dag oxå..höhö! jobba kväll rockar, tummen upp!
-
fett me fett var det, fick träna lite ladd åt båda hållen, gött hehe.
rambo briljerade med en truly fatcore krash framför oss när vi kom dit, fick den tyvärr inte på film men här är en liten serie, gissa vem
-
Jepp! Gött som fan smakade det på förmiddagen! Och i morgon blir det ett hardcore jump mission i tjuvkil. 8.00 står minst två kamikazie piloter redo! joina!
Logga in för att svara.