Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag the big final?? Judgement day part 3

• jeppo_f

Medlem
    14 november, 2005 vid 16:32

Shit vad sjysst det var!! Full sula i 4.4-a, lite byigt dock.
    Var förmodligen sista chansen att sätta framåten innan 30, så jag laddade på rätt bra. Det gav utdelning! Satte två stycken innan det var dags att åka tillbaka till jobbet.
    Såååååå gött!!! grin.gif grin.gif grin.gif

Det kommer bilder ikväll.

/jeppo

• lars_k

Medlem
    14 november, 2005 vid 17:05

Lirade runt några timmar med 3.4 vid Åsa yttre i eftermiddags. Något av en besvikelse vågmässigt. Var nog en kombination av högvatten och för sydlig vind som gjorde att vågorna brötade rätt över revet istället för att vrida runt snyggt. En och annan logo-feting plockade man dock. Menmen…kunde vart bättre med tanke på dyningen på uppåt 5 meter… tongue.gif

• danneman

Medlem
    14 november, 2005 vid 17:57

Man vill ju helst inte gå in på steffo en sån här dag men va faen Thomas har du tat semester redan shocked.gif

Jobbade dessutom i hovås på eftermiddagen kan det bli värre!
    Såg viken från fönstret crazy.gif crazy.gif crazy.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    14 november, 2005 vid 18:10

å tur var la det, att den inte fastna grin.gif

Fan va gött å se dig idag ian, inget fel på ditt ladd, respekt cool.gif crazy ian grin.gif

Du skall inte joina kamikaze dudes i tjuvkil till morgonen??? Där kan vi snacka survival hardcore surf crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2005 vid 18:15

Kelso var en sjukt arg man idag mad.gif Fuckat att bli kvar på jobbet en dag som denna. Har inte missat en enda bra dag under detta år. Så fuckar sig jobbet totalt idag. Nytt uppdrag som skall vara klart på onsdag. Väntade på filkonvertering hela dagen. När det var färdigt skulle jag bara dra direkt och rocka och jobba på kvällen. Men KUK-filerna kom ju aldrig. Sjukt arg insåg jag vid 15 att det inte skulle bli någon segling och några filer blev det inte heller. Uppdragsbeställaren bad om ursäkt och jag fick hålla god min. Förstår att ni hade det grymt i Askim. Skulle kunna ge mycket för att få ha varit där med er och rockat.
    Kelso

• tdk

Medlem
    14 november, 2005 vid 18:58

Svar till:

Man vill ju helst inte gå in på steffo en sån här dag men va faen Thomas har du tat semester redan shocked.gif

Jobbade dessutom i hovås på eftermiddagen kan det bli värre!
    Såg viken från fönstret crazy.gif crazy.gif crazy.gif

[/ QUOTE ]Hallo sucker! Va fan har du dött eller??? Ringde förut, men det va en kärring som sa fel nummer?!?!?! Jag har inte tagit ut semester.. Har lite timmar att ta ut.. Satt fint i dag och kommer smaka bra i morgon med! lagom att surfa imellan 8-12 och sen jobba i 2 timmar! Så borde det vara varje dag! Hehe!!

• tdk

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:01

Svar till:

Kelso var en sjukt arg man idag mad.gif Fuckat att bli kvar på jobbet en dag som denna. Har inte missat en enda bra dag under detta år. Så fuckar sig jobbet totalt idag. Nytt uppdrag som skall vara klart på onsdag. Väntade på filkonvertering hela dagen. När det var färdigt skulle jag bara dra direkt och rocka och jobba på kvällen. Men KUK-filerna kom ju aldrig. Sjukt arg insåg jag vid 15 att det inte skulle bli någon segling och några filer blev det inte heller. Uppdragsbeställaren bad om ursäkt och jag fick hålla god min. Förstår att ni hade det grymt i Askim. Skulle kunna ge mycket för att få ha varit där med er och rockat.
    Kelso

[/ QUOTE ]Tja grymmt vet jag inte Kelso. Pungdrag i 4,2.. Mohaha! Du kan gott ha det! Alla andra nrmala surfare får ju jobba var å varannan blåsig dag, medans du bara glassar runt på vattnet! wink.gif Kom å ladda i tjuvkil på förmiddagen i morgon!!! grin.gif

• surfpunk

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:15

När vinden avtar imorgonförmiddag och vrider upp mot väst,då…oj oj vad bra det kommer bli i åsa,surt surt bara att man inte kan ta ledigt från jobbet.Men man är ju alltid intresserad att höra vad man återigen missat.
    /anders

• ian

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:15

sjukt sugen på att ladda hååårt! vill hamna i koma över vintern nu. tjuvkil?

• tdk

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:28

Tjuvkil i gryningen e det som gäller! grin.gif

• ian

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:30

var, hur…… var?

• tdk

Medlem
    14 november, 2005 vid 19:38

Vid Marstrand. fast till höger.. wink.gif Bara att köra imot Marstrand. Står en skyllt Tjuvkil till höger. Kör så lågnt det går. Då kommer man till en båthamn. till höger om den riggar man på en sunkigtg asfaltsparkering. Sen rammlar man ner för en hal jolleramp. SEN laddar man ut imot farligt goa hopp ramper!!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    14 november, 2005 vid 19:38
  • Knatte

Gäst
    14 november, 2005 vid 19:40

Tjuvkils huvud ligger på väg mot Marstrand, fast istället för att fortsätta vägen mot Marstrand så åker du rakt fram i ett T-korsning.
    Detta inträffar en bit efter Gullbringa Golfbana och innan Nordöns hamnar smile.gif
    Tjuvkils huvud

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    14 november, 2005 vid 19:44

Tdk, Rambo börjar bli lite nervös inför morgondagen grin.gif
    Gick förbi vindmätaren i matsalen nyss, den pendlar gött upp till 20m/s, stod där å beundra den lite å vips så ploppa den upp över 20m/s wink.gif
    Var även ute på kajen å körde lite bil, det blåser bra grin.gif Blir till att knyta det röda rambo-bandet imorgon cool.gif

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måndag the big final?? Judgement day part 3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.