Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › måndagssurf skåne?
-
måndagssurf skåne?
Publicerad av pjoter på 9 maj, 2005 vid 08:24de blåser ju gubbar. ingen ledig stackare som vill köra lite?
pjoter svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
å lundabo också. väl?
kan säkert ta en omväg om man får nån å surfa med. trist å va själv.tror du habo går eller måste man ta sig till näset för att få lite vind?
-
Det skulle vara supersnällt. Det blåser 5 i habo nu, men ska öka ser det ut som. Verkar inte blåsa mer på näset. Uppe på paraglide-klippan vid Mossby blåser det 7.5 o då brukar man få dra av 2 ms ungefär har jag för mig.. vad tror du. Om du vill ut och kan plocka upp mig får du gärna ringa mig 0731 518757
-
Mossby? Du menar Hammars Backar väl? Den visar tyvärr ca 6m/s för mycket.
-
Svar till:
Det skulle vara supersnällt. Det blåser 5 i habo nu, men ska öka ser det ut som. Verkar inte blåsa mer på näset. Uppe på paraglide-klippan vid Mossby blåser det 7.5 o då brukar man få dra av 2 ms ungefär har jag för mig.. vad tror du. Om du vill ut och kan plocka upp mig får du gärna ringa mig 0731 518757
[/ QUOTE ]
svetlana funkar fan alldrig som den ska
-
well, vi drog till klagshamn och fick finfint surf så lite rätt hade nog svetlana ändå
-
men det blåser alltid i klagshamn .. ni kunde frågat mej så kunde jag sagt att det blåste här.
-
inte alltid. kom en hel hög med vindsurfare medans jag, anna å en v-surfare körde. när dom va färdigriggade så mojnade de. lagom tills alla gett upp så verkade vinden komma igen.
varför va du inte där?
-
Jasså d var där robban höll till. var vid affären men ”är och surfar” skylten var uppe.
-
jasså, kunde väl tänka mig att du springer där å myser me robban å ingen ser.
Logga in för att svara.