Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Många fula vita

• basse

Medlem
    20 oktober, 2007 vid 15:29

Inte bra helt enkelt!
    Hoppas det vänder till nästa helg!! 🙂 Iaf i DK!!!

• gurra1978

Medlem
    20 oktober, 2007 vid 16:12

Jag tycker inte det varit så mycket vind och ofta på sistone. Var det inte liknande förra året också? Har för med det. Sen kom det ordenligt under slutet av november, hela december och halva januari. Vi får hoppas det upprepas detta år med.

• rasmus_w

Medlem
    20 oktober, 2007 vid 16:35

Himla tur att min prelinimära plan är att plocka ut en freewave i månadsskiftet nov/dec.

• aronh

Medlem
    20 oktober, 2007 vid 16:59

Det beror ganska mycket på var man är (självklart). Skånska ostkusten verkar få en del vind i veckan.

• jester

Medlem
    20 oktober, 2007 vid 17:15

Lugnt gubbar. Jag har fixat vind nästa helg. Har sålt 2 segel, och skall flytta… Jag bjuder på den fantastiska vind som det kommer bli..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Många fula vita

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.