Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › många säljer kites men få säljer brädor
-
många säljer kites men få säljer brädor
johanw svarade 17 år, 3 månader sedan 25 Medlemmar · 41 Svar
-
Fråga snällt på stranden om du kan testa någons….eller häng med på demodag, där är det massor att testa på.
-
Säljer en Nobile Shinn 2006:a 131×39.5. Otroligt enkelt att ta höjd med. Brädan är som ny. Inga repor eller kantstött.
-
oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…
Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..
-
@skotten 404439 wrote:
oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…
Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..
ja jävla sug sjuktvård!!
-
Yeah, im going in for surgery again in the begining of september. They are going to hammer a metal spike through a little hole in my knee, through the bone marrow and down almost to the foot.. yummy.
-
Har precis fått tag på ett par muchow boards och dom är helt fatastiska. Om du kan ta o testa en sen så är du kär…..
Kirre
-
Tja!
Jag har en grym bräda till salu.. RRD 5X ALU 2007 (Finns bara 3 i Sverige)
Mått: 130×38
Sjukt bra allroundbräda!! Svart på ovansidan och aluminium under. Har kört den i 3 månader så den är i bra skick.
Nypris: 7500:-
Välkomna att ge ett bud..
-
@JohanW 404455 wrote:
ja jävla sug sjuktvård!!
Det är väl inte sjukvårdens fel att han inte kan gå. Det kan ju bero på denn lilla pallen han fick över sitt ben.
-
OEKJ.. han vet inte vad för slags bräda han vill ha. det måste nästan betyda att han är nybörjare?.. o dom flästa här smackar på med små snabba freestylebrädor som är roliga att hoppa med o leka med.. jag tror killen skulle behöva aningen större o lättare så han kan lära sej lite på och sen kanske en total freestylebräda om det är det han komemr känan för.
e.x. jag o farsan sakffade ju en 133a custom.. o jag har ju inte haft några problem med den o jag har utväcklats snabbt o så men farsan som är “lite” äldre behövde något lättare att utväcklas med o mer nybörjarvänligt.. och nu när vi skaffade den där stora saken har han börjat köra på. o han har utväcklats som satan med den stora brädan
Logga in för att svara.