Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing många säljer kites men få säljer brädor

• vallevall

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 07:09

@skotten 403086 wrote:

Actually, if I remember right Mattais from Liquid force has some boards for sale…

dont quote me, but I remember him selling totally new LF boards, for 3500sek.

ahh de låter ju intressant…

• vallevall

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:41

fler förslag på vad man ska köpa för bräda?

• jonaish

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:45

köp en helt ny, så får du precis vad du vill ha!

• vallevall

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:48

@jonaish 404344 wrote:

köp en helt ny, så får du precis vad du vill ha!

Men jag vet inte vad jag vill ha. Å sen vet jag inte om jag känner så stor skilnad på brädorna än…

• egget_

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 17:07

Fråga snällt på stranden om du kan testa någons….eller häng med på demodag, där är det massor att testa på.

• gh0st

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 21:16

Säljer en Nobile Shinn 2006:a 131×39.5. Otroligt enkelt att ta höjd med. Brädan är som ny. Inga repor eller kantstött.

• skotten

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 06:26

oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…

Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..

• johanw

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 08:14

@skotten 404439 wrote:

oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…

Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..

ja jävla sug sjuktvård!!

• gh0st

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 10:05

Yeah, im going in for surgery again in the begining of september. They are going to hammer a metal spike through a little hole in my knee, through the bone marrow and down almost to the foot.. yummy.

• kirre

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 14:29

Har precis fått tag på ett par muchow boards och dom är helt fatastiska. Om du kan ta o testa en sen så är du kär…..

Kirre

• gadget

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 07:12

Köp min Anton-bräda!
    Finns på köp & sälj! :laugh:

• mania

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 16:52

köp en billig då så kan det inte bli totalt fel

• christianp

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 18:53

Tja!

Jag har en grym bräda till salu.. RRD 5X ALU 2007 (Finns bara 3 i Sverige)

Mått: 130×38

Sjukt bra allroundbräda!! Svart på ovansidan och aluminium under. Har kört den i 3 månader så den är i bra skick.

Nypris: 7500:-

Välkomna att ge ett bud..

• skejtar_henke

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 20:49

@JohanW 404455 wrote:

ja jävla sug sjuktvård!!

Det är väl inte sjukvårdens fel att han inte kan gå. Det kan ju bero på denn lilla pallen han fick över sitt ben.

• zo0

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 09:57

OEKJ.. han vet inte vad för slags bräda han vill ha. det måste nästan betyda att han är nybörjare?.. o dom flästa här smackar på med små snabba freestylebrädor som är roliga att hoppa med o leka med.. jag tror killen skulle behöva aningen större o lättare så han kan lära sej lite på och sen kanske en total freestylebräda om det är det han komemr känan för.

e.x. jag o farsan sakffade ju en 133a custom.. o jag har ju inte haft några problem med den o jag har utväcklats snabbt o så men farsan som är “lite” äldre behövde något lättare att utväcklas med o mer nybörjarvänligt.. och nu när vi skaffade den där stora saken har han börjat köra på. o han har utväcklats som satan med den stora brädan

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing många säljer kites men få säljer brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.