Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Manlig kitesurfing,
-
Manlig kitesurfing,
Publicerad av acemattias på 10 maj, 2010 vid 23:23rejäla hopp, inget kollibri flaxande hit o dit.
Verkar kul att köra i träsk eller vad det är, superplatt vatten, kanaler och små öar att hoppa över.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=nuB-i7_FzbI&feature=player_embedded”]YouTube- Kiting SOLO.mov[/ame]
Varning på musiken!!
sourra svarade 14 år, 12 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Jag har alltid tyckt att det är väldigt manligt att åka runt ”blind”.
Tyvärr är min testosteronnivå inte tillräckligt hög för att våga mig på sådana fasansfulla manövrar som visas i denna otroligt inspirerande och nytänkande åkning. -
jag gillade den.
Va inte så dissig gadget, har inte sett dig hoppa upp å bonka bryggan i habo än så han är mer man än dig.
-
wiken;611055 wrote:Riktigt ball. var är detta?
Det är från Hatteras, North Carolina
-
man blev ju sugen på att bränna runt!
Hundra gånger manligare och roligare att titta på än som man annars oftast brukar se. Förenklade ”wakeboardtrick” med fotkrokar och draken klockan tolv
Länge leve KITESURFINGEN! -
pff who has seen gadget riding?? lol…
kickass flatwater, must be heaps of fun playing in the small canals. would be nice to ride the lagoon in the näs hehe…
-
det här är kitesurfing. jag tänkte posta de e najs. men orden får räcka.
ren jävla njutning, tänk o va i den killens skor…
-
sourra;611189 wrote:Är det Dimitri som är ute och börnar?
Greken himself, en ledtåd är brädan som han döpt efter sig själv.
-
Så jävla ball video.
Men hade vi haft ett sånt område , kunde vi glömma att kitesurfa lr ens beträda det . För det hade väl varit idealet för strandvisselpipsutrotningshotad fågelns Knulle plats … -
fan va gött det ser ut när den lille vindsurfaren fladdrar runt, under honom
Logga in för att svara.