Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Marcillo Browne till Gaastra

• Marcillo Browne till Gaastra

Publicerad av basse på 25 januari, 2007 vid 07:16

Naish tappar Marcillo Browne… mycket synd tycker jag. Trodde de skulle satsa på ett ungt drivande gäng med Browne och Kauli i spetsen.

Istället plockar de upp John Skye och galningen Julien Taboulet!! 🙂 Det är iof bra att ha någon som kan testa flygegenskaperna på seglen!!

basse svarade 17 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • dr-masse

Medlem
    25 januari, 2007 vid 08:08

Ja, John Skye är väl duktig å så (har sett han flera gånger i Guincho) men kanske inte lika spännande som Brawzinho, ähum…

Taboulet kan ju som sagt flyga i alla fall!

• basse

Medlem
    25 januari, 2007 vid 09:12

Rent försäljnings/reklam-mässigt tror jag det är viktigt att ha några riktigt duktiga europeiska seglare.

• mag

Medlem
    26 januari, 2007 vid 07:43

Helst tyska om marknaden får bestämma. Men har tyskland några duktiga vågseglare? Den blonde Fanaticseglaren o nån till som håller till på Oahu som jag inte minns namnet på eller?

/Magnus

• adde

Medlem
    26 januari, 2007 vid 07:57

@Mag 361985 wrote:

Helst tyska om marknaden får bestämma. Men har tyskland några duktiga vågseglare? Den blonde Fanaticseglaren o nån till som håller till på Oahu som jag inte minns namnet på eller?

/Magnus

Peter Garzke?

• mag

Medlem
    26 januari, 2007 vid 08:32

O sen glömde jag ju Robby Seeger men hans namn säljer ju inte så värst längre! Gick inte han till Naish från Hot?
    /M

• basse

Medlem
    26 januari, 2007 vid 09:39

Alla i SA hade hört talas om den rakade stora gubben iaf!! (Jag menar inte mig själv nu!!) Vad tusan hette han nu då?? NP(vet jag) – F2(tror jag) körde han på.

• endy

Medlem
    26 januari, 2007 vid 09:55

Berndt Flessner (G-16)
    Levererar feta vorwärts!

• basse

Medlem
    26 januari, 2007 vid 09:55

Bernd Flessner var det!

http://www.surf-magazin.de/smo/surf_artikel/show.php3?id=3225&nodeid=33&subnav=people&PHPSESSID=bc6f3c2744e9c36f436308f47f270f6d

Jahaa…. och där skrev du det!!! 🙂 Jahwhollll zehr höhe vorwärtz!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Marcillo Browne till Gaastra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.