-
Mården, det är den här
rutan jag snackade om förut idag
Kryssar man i där så får man bara noller i compute speed statistics
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mården, det är den här
rutan jag snackade om förut idag
Kryssar man i där så får man bara noller i compute speed statistics
tackar för servicen.
nu har jag (som snickare ja är)fått fart på min nya hårddisc till datorn tyvärr försvann min senaste o fina 30,0 kn repa och gpsar program med den gamla hårddiscen, så nu ska jag bara lyckas instalera nya gpsar som för tillfället saknar hela gps kolunnen.men hoppas att felet låg i nämda kryss ruta.
kör den här för att få fram gps kolumnen
http://www.gpsactionreplay.com/gps_install.exe
det löste sig med både gps kolunen och compute speed stasticik av någon anledning, hoppas dina råd om fenor är lika bra.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mården, det är den här
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.