-
Mården, det är den här
rutan jag snackade om förut idag
Kryssar man i där så får man bara noller i compute speed statistics
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mården, det är den här
rutan jag snackade om förut idag
Kryssar man i där så får man bara noller i compute speed statistics
tackar för servicen.
nu har jag (som snickare ja är)fått fart på min nya hårddisc till datorn tyvärr försvann min senaste o fina 30,0 kn repa och gpsar program med den gamla hårddiscen, så nu ska jag bara lyckas instalera nya gpsar som för tillfället saknar hela gps kolunnen.men hoppas att felet låg i nämda kryss ruta.
kör den här för att få fram gps kolumnen
http://www.gpsactionreplay.com/gps_install.exe
det löste sig med både gps kolunen och compute speed stasticik av någon anledning, hoppas dina råd om fenor är lika bra.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mården, det är den här
You must be logged in to create new discussions.