Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Margarita!
-
tjena Larssa,jag kommer ner på lör förmidda för att visa var skåpet ska stå,ska du ut?och i såfall var?
wikell -
Tjenare
Skåpet är redan på sin plats:wink:
Ha en trevlig helg men vi syns säkert i morgon om du ska hit och kita
Mvh /Roger
-
@stebe 359645 wrote:
Vilken kitestorlek är mest användbar på coche/el yaque?
Hallå Stebe
När jag var där i December var det min Cabrinha 12 Crossbow II som jag körde med 4 timmar om dagen.
2 tim på förmiddagen ,men då var den lite i underkant
2 tim på eftermiddagen och då var den perfekt
Men jag väger ju 97 kg i badbrallorna:laugh: Då var 12 bra nu är troligtvis vinden lite starkare så en 9 & en 12 blir bra.Detta är bara vad jag hört om att vinden blir starkare i jan-feb-mars
Ha det bra/Roger
-
Tack för svaret. Vi åker dit i mars/april. Jag tar nog med mig 7-9-13 så jag är garderad.:) Men en av de andra resenärerna väljer mellan en 9 och en 11 SLE, så då är nog 11 att föredra iaf om man åt mycket gröt under uppväxten.
-
@stebe 359668 wrote:
Tack för svaret. Vi åker dit i mars/april. Jag tar nog med mig 7-9-13 så jag är garderad.:) Men en av de andra resenärerna väljer mellan en 9 och en 11 SLE, så då är nog 11 att föredra iaf om man åt mycket gröt under uppväxten.
Tjohooo!
Så du stack inte ut idag:laugh:. Kan säga att det inte ens var att tänka på vågsurf även om vissa vågor såg finfina ut. Om vinden ändå hade lagt sig som den skulle vid kl 1. Så du ska dra till Margarita, han ju inte snackat klart igår. Fasen vad avis jag blir. Jag grubblar på om jag skall försöka åka lite senare eller spara pengarna. För mig känns det som att februari är den månaden på året jag absolut inte vill leva i sverige:mad:, men då kan jag inte åka så jag får se vad som händer. Så länge det håller på sä här, här hemma är ju livet helt grymt som det är:laugh:
-
Vi är där 31/3-14/4, gott att ha nått o se fram emot. Vågsurf kan nog inte vara enkelt idessa vindar. Vi var ner till björlanda och det var svårt att hålla balansen på land kan bara föreställa mig hur det skulle vara på en vågsurfbräda.
Logga in för att svara.