Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Maria – jag älskar dig
-
Maria – jag älskar dig
Publicerad av melker_ på 16 juli, 2005 vid 20:51Som jag sa skulle jag jobba extra idag med den nya hemsidan…
kamikazekiteren svarade 17 år, 10 månader sedan 16 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Jag hittade inte min bom så jag fick gå hem till Stellan som jag trodde hade lagt rabarber på den. Han bjöd på en smörgås.
-
Jag tyckte det blev varmt och ville ta lite luft på balkongen…
-
Jag tror att osten var gammal. Jag mådde inte alls bra… Men jag lovar… jag tar tvätten imorgon
-
O ni era sjuka sjöbusar. Nu är hämningarna släppta nu8 släpps arkivet löst ….hahhahahahha
-
Ok.Jag vet av erfarenhet att det inte är Melker på bilden.. Hurdå? Jo, för av datumen för fototagningen att döma har jag inte givit honom tillåtelse att träffa kompisar. Jag skriver ju upp varenda gång han går utanför dörren och DEN dagen hade jag inte godkänt något samkväme.
Förresten, jag hittade dina gamla menstrosor i Habo Ljung sist vi sågs Stellan! Daniel kan ta med dom till dig nästa gång ni ses! _ MaJsaN
-
Svar till:
O ni era sjuka sjöbusar. Nu är hämningarna släppta nu8 släpps arkivet löst ….hahhahahahha
[/ QUOTE ]
ahahaahgaa
-
Fan va bra Melker, mer sånt här. Föreslår en liknande tråd där man börjar med ett foto och så bygger folk vidare tills det blir en liten berättelse.
Aloha till den ansvarige
Logga in för att svara.