Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maricon fredag

• mrsmille

Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:41

Vi hade tänkt att va ute, men jag vet ännu inte var eller när. Det beror på mr å när han slutar jobbet på fredag. Han hade tänkt ta ut lite ledigt då och jag har tagit ”ledigt” från studierna… grin.gif

Vi får se va mr säger…

• koan

Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:42

Skolkare! tongue.gif

• mrsmille

Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:46

Svar till:

Skolkare! tongue.gif

[/ QUOTE ]

Jag har faktiskt pluggar undan det som ja måste, så att ja kan ge mig ut!!!!

Svikers!! tongue.gif

• koan

Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:53

wink.gif Det är bara frustrationen över att jag själv inte kommer ut som gör mig vresig. Jag bör nog kasta i mig lite valium. tongue.gif

• mrmille

Medlem
    26 maj, 2005 vid 10:22

har du dämpat din dos nu?
    ser så ut

• coffer

Medlem
    26 maj, 2005 vid 19:30

jag kan slita mig loss från jobbet vid 3.. då sticker jag direkt!

• biorno

Medlem
    26 maj, 2005 vid 19:35

Maricon suger vid väst… Varat rulez

• mrsmille

Medlem
    26 maj, 2005 vid 19:43

Vi kommer så fort Eric slutar jobbet…

Skriv var ni åker! Varat eller Maricon…

• bohn2fly

Medlem
    26 maj, 2005 vid 20:08

Vi kan ju för fan inte heta Varamon Surfklubb och aldrig surfa där. Nej, Varamon vid västliga vindar är det som gäller shocked.gif

Jag drar vid 15.00 jag med. Jag kommer med flit glömma selen, får då måste det ju blåsa… tongue.gif

(psst, Bjröno ta med din gamla)

/Peter

• mrmille

Medlem
    27 maj, 2005 vid 07:41

var lite karl nu och kör utan
    går bra att slå ett rep runt midjan, jag tar med en shackle

• kakmonstret

Medlem
    27 maj, 2005 vid 11:08

Vart ligger maricon? Tänkte att jag skulle åka förbi en sväng o kolla lite när ni kör..
    mvh Per

• bohn2fly

Medlem
    27 maj, 2005 vid 21:36

Tjena Per. Kul att du kunde komma igång så pass bra som det nu gick i den vinden. Maricon tillika Lemunda, ligge rnorr om Motala…det vankas vind på söndag, så häng på dit ska jag visa dig.

/Peter

• biorno

Medlem
    28 maj, 2005 vid 08:04

Hörde nåt om att du körde utan leash, se till att skaffa en leash för din drakes och framförallt våran andras säkerhet, jag tror att jag har nån gammal du kan få.

Varamon KiteCop.

• kakmonstret

Medlem
    28 maj, 2005 vid 09:54

Tack för all hjälp o alla tips jag fick av er… Kul att se att det finns ett gäng som kör här.
    Det vore schysst om jag fick köpa en leash av dig Biorno..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA