• ola-h

Medlem
    11 oktober, 2010 vid 08:15

Sjukt inspirerande. Inte bara mutant och alla air-varianterna utan också att själva vågseglingen ser bättre ut än någonsin.

• dr-masse

Medlem
    11 oktober, 2010 vid 14:47

Grymt kul med hans comeback och att han fortfarande är så innovativ!

• fnassel

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 05:24

Ola, Det måste vara brädan! Det blir en assy nästa år!

Med tanke på att det var Mark som införde Gu-screw i världen borde väl detta bli typ en ClewGu-screw?!

• jesper-b

Medlem
    12 oktober, 2010 vid 07:42

Alltså Mark-fenomenet är helt sjuuuukt ballt. Han, min stora hjälte mitten/slutet av 80-talet, som i mina ögon rippade skiten ur alla (möjligen inte Rush i högform), och sen ballade ur helt och satt sönderdrogad och söndersupen uppe i Haiku center i jag vet inte hur många år. He’s back in full force. Helt otroligt. Och han lever inte på gamla meriter eller gamla knep, han utvecklas och utvecklar!!!! Otroligt. Tror det är extra viktigt för vindsurfing med dess extremt höga genomsnittsålder och alla oss gamla gubbar och gummor (då inkluderar jag alla över 30) som fortfarande går och drömmer om att sätta det ena än det andra, om så bara en enkel framåt, en wave 360 eller en fullödig proffskarriär. Mark ger oss hopp. Tror kanske jag måste beställa en Angulo-custom. Det var över 20 år sedan jag ringde mamma Angulo och beställde min första riktiga vågseglingsbräda.

/JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.