Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Marknadsundersökning, kitefilm
-
Marknadsundersökning, kitefilm
Publicerad av hengo på 11 oktober, 2004 vid 13:06Vilka är intresserade?
filmen kommer isf. innehålla fet åkning av en stor del av sveriges kiteelit samt lite fårn PKRA, lite internationalproffs å sånt.Skriv gärna här också vad ni vill se, lite trickskola kanske? mycket lajfstajl? ja ni förstår…
Filmen kommer säljas online, priset är inte klart men mellan 100 och 200 kronor per ex.
mackan svarade 20 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Bara de blir lite tanke bakom filmen och inte en timme med massa korta klipp från hopp. Det finns ju redan massa sånt. En eller ett par sköna storylines och genomtänkt filmning från olika spots i Sverige, med svenska åkare och mycket intervjuer, rekvisita, musik, lajfstajl…
-
OOps glömde säga det…! Största delen av inspelningen komemr ske i brasilien. Sen blir det lite från skåne och en del härifrån norrland också. Även lite från svenska fjällen (snökite).
Kom gärna med fler förslag på vad ni vill se och inte vill se
-
FAn va du är ärlig Johan! Tänk om alla andra hade varit lika ärliga.
-
Svar till:
Bara de blir lite tanke bakom filmen och inte en timme med massa korta klipp från hopp. Det finns ju redan massa sånt. En eller ett par sköna storylines och genomtänkt filmning från olika spots i Sverige, med svenska åkare och mycket intervjuer, rekvisita, musik, lajfstajl…
[/ QUOTE ]
ehh…. tycker snarare att det enda man brukar få se e en massa BS och inge åka….. brukar vara mkt polarna på charter känsla i actionsport filmer…. mkt trick, lite bajs!
/frädäärico -
Jag vill se en lååång sekvens med slapp cruising i plattvatten. Nån kitare med headcamera alt följebåt som filmar polarn som bara cruisar, gör nåt slappt wakehopp/snurr med ett leende. INGE hardcore eller rockmusik. Frank Sinatra, cool jazz eller cool soul. Går det att göra DVD:n med två musikvarianter? Dvs en med “rock” till alla andra å en Frankie boy till mig?
Jag såg en snutt på steffo för 1 år (?) sedan med cruising å, typ, jazz. Var det Rambo production? Störtskön!Farbror Joa på Gotland
-
Kommer inte ihåg var det var man hittade den men nått 99kr.com är slutet men det hjälper nog inte mycket.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
ehh…. tycker snarare att det enda man brukar få se e en massa BS och inge åka….. brukar vara mkt polarna på charter känsla i actionsport filmer…. mkt trick, lite bajs!
/frädäärico[/ QUOTE ]
förstår vad du menar och håller med till viss del. Man måste ha lite lajfstajl också, men det får inte bli för mkt. Och det får absolut inte vara KASS lajfstajl typ tyskar på disco och sådant helvetteskkap… Däremot lite snabba klipp där man typ tänder på fisar m.m kan va rätt fett tycker jag, bara det inte blir för mkt. Men får inte gå till överdrift
-
Svar till:
Jag vill se en lååång sekvens med slapp cruising i plattvatten. Nån kitare med headcamera alt följebåt som filmar polarn som bara cruisar, gör nåt slappt wakehopp/snurr med ett leende. INGE hardcore eller rockmusik. Frank Sinatra, cool jazz eller cool soul. Går det att göra DVD:n med två musikvarianter? Dvs en med “rock” till alla andra å en Frankie boy till mig?
Jag såg en snutt på steffo för 1 år (?) sedan med cruising å, typ, jazz. Var det Rambo production? Störtskön!Farbror Joa på Gotland
[/ QUOTE ]
de blir nog lite sånt också men inte brara. kan bli lite uttjatat om man har en timma me sånt troru inte det?
-
vi ska fan ha lite goa 20 gallons of gasoline partys hos jon mega bondfires….
-
Svar till:
vi ska fan ha lite goa 20 gallons of gasoline partys hos jon mega bondfires….
[/ QUOTE ]
fan det hade vi ju i mars men nån jevla pizzabagare spolade över hela bandet innan vi klippt ihop det…
cabarete e gött asså… ska man ha sånna fester här får man ju hyra mark i öde-norrland eller liknande. där funkar det fint i en vanlig trädgård
Logga in för att svara.