• Publicerad av virena på 27 december, 2009 vid 00:10

Ar det nagon som skall gora nagot kul och billigt i mars. Maste hitta pa nagot, men vet inte riktigt vad annu. Innan var jag ganska sugen pa att aka till thiland och klattra, men efter att jag fatt den nya ozone C4an sa har jag blivit sjukt mycket mer kitesugen igen. Har ocksa fatt en blodad tand for att dra nan stans att surfa.

Sa hjalp mig snalla:)
    1. thailand klattring, och grymme massage
    2. fyll i vart att aka och kita
    3. fyll i vart att aka och surfa.

OBS helst varmt vatten. Har fatt neoprenskrack

petting_4 svarade 15 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hildingdude

Medlem
    27 december, 2009 vid 12:05

låter som coche på nr 2?
    Barbados på 3an?

• roland

Medlem
    27 december, 2009 vid 15:00

coche bajs bajs bajs

• hakisch

Medlem
    27 december, 2009 vid 18:32

när lampan börjar lysa släpar jag fram lynxen och byter H.T mot snöslask och termikvindar. snöslaska e sköön contrast till prayan och spetinos.

safari = blåhammaren.sylar.huså and beyond ( sånt jävla scoterförbud i åre region.typ som allt tjafs i v-ber m.m.)

se ya in da montanhas

• roland

Medlem
    27 december, 2009 vid 20:00

någon som inte fatta va Hawk skriver???

• virena

Medlem
    27 december, 2009 vid 23:35

Ha ha, ja han later lite latt full. Far se vad som hander. Lutar iaf at kite eller surf. Mancora verkar fett altsa. Men da blir det inget kite.

• petting_4

Medlem
    28 december, 2009 vid 20:59

Satsa på en gejser på Island virena:P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA