Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mars…och skön film!

• koa

Medlem
    10 mars, 2005 vid 17:45

• _frippe_

Medlem
    10 mars, 2005 vid 18:43

Jag håller med, det var en riktigt skön film. Ett perfekt sätt att avnjuta den var i Galärparken i somras när Stockholms Filmfestival körde den på “utomhusbio”.
    Det var riktigt coolt att höra de “gamla gubbarna” sitta och berätta om första gången de paddlade ut i monstervågorna på Hawaii som ingen trodde man kunde surfa. Inga jet-skis där inte smirk.gif
    Där kan man lugnt snacka extremsport som diskuterades i en annan tråd här…

• calle_b

Medlem
    10 mars, 2005 vid 19:01

Mys-trailer! Här är en rulle jag missat!

Förövrigt hittade jag introt till Billabong Oddyssey…
    Absolut det mäktigaste jag sätt i surfväg, alla kategorier.
    Ett intro borde väl va ok att slänga upp på FTP:n eller?

• waterboy

Medlem
    10 mars, 2005 vid 22:15

Jag var också och såg den på premiären. Var underbart att sitta ute i kylan, man frös ju ändå inget då man drömde sig bort så långt långt…
    För filmen är verkligen bra =)

/abbe

• steffo

Medlem
    11 mars, 2005 vid 10:58

En trailer eller intro går bra att lägga på FTP’n.

/Steffo

• calle_b

Medlem
    11 mars, 2005 vid 11:08

Fint! I´ll fix.

• sebbe

Medlem
    13 mars, 2005 vid 07:34

själv kom jag till maui på tisdag kväll och missdae denna grymma session. Efter det har det bara varit regn och vindfritt i fyra dagar… boring!
    Ska du inte komma till maui i år Koa?
    Hör av dig i så fall

sebastian

• jesper_b

Medlem
    13 mars, 2005 vid 09:48

Fyra dagar regn. Det var mer än jag hade på hela januari och februari. Men tat lugnt sebbe. Dra över till sydsidan och slappa, kanske lite surf till och med. snart kommer sol, trade och fantastisk vindsurf! /Jesper

• koa

Medlem
    13 mars, 2005 vid 12:51

Även paradiset har fläckar, och ibland kan man ha otur…men “efter regn kommer…”… om du är på Maui nu så får du några historiska Kona dagar framför dig.
    Windguru har bara rapporterat så stort swell en gång innan under 2005 som kommande dagar väntar!!! Själv missar jag dom, men kommer senare wink.gif

Gör som Jeppe sa, vågsurfa/ snorkla eller bara va på syd och västsidan om vädret suger på Nordsidan.
    Vintern brukar kunna vara väldigt blöt ibland på Nordsidan. Nu till våren stabiliseras vädret och “tradewinden” blir stadig och fin, tillsammans med
    fina vågor som plattas ut mot sommaren.

Aloha

Calle

Intressant;
    Maui 2005 statestik cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mars…och skön film!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.