Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mars…och skön film!
-
Mars…och skön film!
Publicerad av koa på 10 mars, 2005 vid 17:12Maui verkar gunga i dagarna och vågprognosen lovar mer nästa vecka!…Mauinews rapporterar nedan.
Filmtips;
Såg igår filmen “Riding Giants” då får man otroligt sug!
Otroligt skön film som lös upp vintermörkret, rekommenderas!
http://www.sonyclassics.com/ridinggiants/
Trailerkoa svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag håller med, det var en riktigt skön film. Ett perfekt sätt att avnjuta den var i Galärparken i somras när Stockholms Filmfestival körde den på “utomhusbio”.
Det var riktigt coolt att höra de “gamla gubbarna” sitta och berätta om första gången de paddlade ut i monstervågorna på Hawaii som ingen trodde man kunde surfa. Inga jet-skis där inte
Där kan man lugnt snacka extremsport som diskuterades i en annan tråd här… -
Mys-trailer! Här är en rulle jag missat!
Förövrigt hittade jag introt till Billabong Oddyssey…
Absolut det mäktigaste jag sätt i surfväg, alla kategorier.
Ett intro borde väl va ok att slänga upp på FTP:n eller? -
Jag var också och såg den på premiären. Var underbart att sitta ute i kylan, man frös ju ändå inget då man drömde sig bort så långt långt…
För filmen är verkligen bra =)/abbe
-
själv kom jag till maui på tisdag kväll och missdae denna grymma session. Efter det har det bara varit regn och vindfritt i fyra dagar… boring!
Ska du inte komma till maui i år Koa?
Hör av dig i så fallsebastian
-
Fyra dagar regn. Det var mer än jag hade på hela januari och februari. Men tat lugnt sebbe. Dra över till sydsidan och slappa, kanske lite surf till och med. snart kommer sol, trade och fantastisk vindsurf! /Jesper
-
Även paradiset har fläckar, och ibland kan man ha otur…men “efter regn kommer…”… om du är på Maui nu så får du några historiska Kona dagar framför dig.
Windguru har bara rapporterat så stort swell en gång innan under 2005 som kommande dagar väntar!!! Själv missar jag dom, men kommer senareGör som Jeppe sa, vågsurfa/ snorkla eller bara va på syd och västsidan om vädret suger på Nordsidan.
Vintern brukar kunna vara väldigt blöt ibland på Nordsidan. Nu till våren stabiliseras vädret och “tradewinden” blir stadig och fin, tillsammans med
fina vågor som plattas ut mot sommaren.Aloha
Calle
Intressant;
Maui 2005 statestik
Logga in för att svara.