Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Marstrand, lite småblåsigt faktiskt, 14/1

• Marstrand, lite småblåsigt faktiskt, 14/1

Publicerad av ola_p på 14 januari, 2007 vid 19:34

Kom vid halv tio, blåste tokigt mycket. Ibland fick man helt enkelt sätta sig ner å sluta försöka forcera vinden när det blåste som mest.

Helt galen känsla med så mycket push i vinden. Första klippkanten jag gick över var jag inte direkt förberedd på riktigt så mycket vind. Kom 3 meter, sen blev jag tillbakablåst och fick välja en mer krypande aproach…:laugh:

ola_p svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • zo0

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:36

shit! 😀 riktigt bra biler iaf

• Knatte

Gäst
    14 januari, 2007 vid 19:55

Blåsigtwink.gifrespekt.gif

• mat

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:03

Älskar Bild #5 och #7!

/Mat

• ola_p

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:10

Tar åt mig av berömmet.. 🙂

Vågen på #4 är för övrigt helt sinnesjuk, det saknas bara nått att relatera storleken till. Mäktigt var det.

• zo0

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:11

7an va riktigt bra

• Knatte

Gäst
    14 januari, 2007 vid 20:23

@Ola_P 359752 wrote:

Tar åt mig av berömmet.. 🙂

Vågen på #4 är för övrigt helt sinnesjuk, det saknas bara nått att relatera storleken till. Mäktigt var det.

Förvånad över att du inte gick ända ut till skallens fyr och fotograferade:smile: Borde ju ha blivit bra actionbilder när du hade spolats iväg av en våg:wink:
    Där ser man ju höjden/kraften i vågorna när dessa sköljer över fyren..

• ola_p

Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:46

Det gick inte att komma ut till bergknallen fyren står på, så vi knatade ut på udden bredvid. Blött så det räckte redan där, nästan alla bilder är toksuddiga pga allt vatten på frontlinsen….

Här är en till på fyren. En anings skakoskärpa i fullstorlek tyvärr.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Marstrand, lite småblåsigt faktiskt, 14/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.