Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mast förbi rem i toppen
-
@RilleStark 737044 wrote:
Kul att höra! 🙂
Storleken är 8,5 för den lätta vinden som oftast är på insjöarna runt Bollnäs & Ovanåker. Jag har bra segel runt 5-6,5 kvadrat sedan tidigare.Var brukar du segla?
På Bergviken när jag hälsar på släkten i Segersta, annars kring Halmstad där jag bor. -
Oftast vid Bollnäs på Varpen, annars kan det bli Grängen eller Viksjön på väg hem från jobbet i Edsbyn. Vid nordlig vind gillar jag Kyrksjön i Arbrå. Galven är också ett bra val vid väst till syd.
På Varpen är vi två som seglar regelbundet och vi brukar starta vid Vevlinge camping.Jag har seglat på Bergviken, men det var några år sedan sist.
Frid!
-
@RilleStark 737046 wrote:
Oftast vid Bollnäs på Varpen, annars kan det bli Grängen eller Viksjön på väg hem från jobbet i Edsbyn. Vid nordlig vind gillar jag Kyrksjön i Arbrå. Galven är också ett bra val vid väst till syd.
På Varpen är vi två som seglar regelbundet och vi brukar starta vid Vevlinge camping.Jag har seglat på Bergviken, men det var några år sedan sist.
Frid!
Då får vi stråla samman i sommar!
Logga in för att svara.