Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing mast till north Warp

• p-malmkvist

Medlem
    9 februari, 2009 vid 13:14

Gå alltid på rek 1:a och 2:a mast om du vill vara riktigt säker på prestanda, men fiberspar brukar fungera kanon till gaastra, neil pryde eller de flesta med konstant kurve men inte till de gamla north segel som använde mast med hård bottendel, men de nya north har väl konstant kurve så de borde fungera kanon..

http://www.surfspot.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=32&category_id=4&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=35

• jester

Medlem
    9 februari, 2009 vid 14:25

North kör ju med SDS, mao en mast som smalnar av ganska snabbt. Nästan som ett mellanting mellan SDM och RDM.

Challenger kör oxå SDS, och är tillverkade i samma fabrik har jag för mig. Dom ser väldigt lika ut iaf. Sen om böjkurva osv stämmer överrens, det vet jag inte. Men känslan är iaf liknande (körde North innan Challenger)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing mast till north Warp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.