Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mastförlängare!

• jesse

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:23

Hej!
    Jag har en nyinköpt Power XT 42 cm som ligger här och väntar på att bli använd. Riggade med en sådan i somras och jag blev imponerad. Det bästa med den är att man kan trimma nedhalet ute på vattnet utan att behöva koppla loss riggen från brädan. Nu är det förhoppningsvis slut på ömmande händer och ont i ryggen.

Köp den! cool.gif

• jester

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:27

Håller med. XT:n är kanonfin. Själv tycker jag en av dom största fördelarna är att man verkligen kan fintrimma seglet, så det ”står” perfekt. Intressant att se vad bara ett par millimeter kan göra

• drakglenn

Medlem
    22 mars, 2005 vid 06:26

Visst är funktionen trevlig, sen var det ju det här med RDM mast tongue.gif

//Glenn

• surferboy

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:59

I April kommer Norths nya Needle XT-förlängare i carbon.

Sexig värre… 🙂

• hjeltman

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:04

låter ekonomiskt värre grin.gif

• surferboy

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:50

Vill man vara kung på stranden är det ûber Tech som gäller i år. Iallafall enligt North… 🙂

• surfslusken

Medlem
    22 mars, 2005 vid 13:59

Snackar vi förlängare där prestanda och skönhet är allt och priset av underordnad betydelse så kolla in kela pro .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mastförlängare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.