Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Mastförlängare Kvarglömd i Björlanda

• Mastförlängare Kvarglömd i Björlanda

Publicerad av thejohan på 11 juni, 2008 vid 21:15

Glömde mastförlängaren i Björlanda idag, aluminiumförlängare, något avsågad, förlängd 12cm, vit tamp på. Om jag minns rätt så är det en arrows logga på den, lite osäker ang det.

thejohan svarade 16 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • sannum

Medlem
    11 juni, 2008 vid 22:01

Nån glömde en mastfot ikväll i Beerlanda. Jag tog hem den så länge, men lägger den i klubbhuset inom kort.

• thejohan

Medlem
    12 juni, 2008 vid 06:22

Hoppas det var min förlängare. Menar du GWCs klubbhus? jag är inte medlem och vet inte riktigt hur jag ska ta mig in där isåfall

• sannum

Medlem
    12 juni, 2008 vid 06:50

hej vet inte heller det blev lite konstigt här jag såg din annons och en på forumets förstasida från supergleiter kopierade detta så snacka med supergleiter … rörigt puhhh

• thejohan

Medlem
    12 juni, 2008 vid 07:10

ok. missade det inlägget. var också lite rörig igår. Mange Tak!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Mastförlängare Kvarglömd i Björlanda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.