Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mastförlängare upphittad Fituna fredag 10/7
-
Mastförlängare upphittad Fituna fredag 10/7
Publicerad av electric på 10 juli, 2009 vid 21:39Någon glömde en mastförlängare ca 30 cm, bronsfärgad, i Fituna fredag 10/7 kl 19. Omhändertogs av Håkan (alias Håkan här på Surfzone).
/Lars
imported_hakan svarade 15 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Electric;558531 wrote:Någon glömde en mastförlängare ca 30 cm, bronsfärgad, i Fituna fredag 10/7 kl 19. Omhändertogs av Håkan (alias Håkan här på Surfzone).
/Lars
hej
jag glömde min mast förlängare winsurfing hawaii.
tack att du tog den
bolek 08 819870 e 0704761064mvh
-
Bra! – vi gissade nästan att det var du. Det var alltså Håkan som tog med den hem till sig eftersom någon hade en aning om att du bor söder om stan, vilket han också gör. (Jag själv bor ju i Södertälje …).
Pm-a honom; jag fick inte hans telefonnummer./Lars
-
Electric;558662 wrote:Bra! – vi gissade nästan att det var du. Det var alltså Håkan som tog med den hem till sig eftersom någon hade en aning om att du bor söder om stan, vilket han också gör. (Jag själv bor ju i Södertälje …).
Pm-a honom; jag fick inte hans telefonnummer./Lars
är det lille håkan
-
bolek;558666 wrote:är det lille håkan
Sorry, alias hakan var det! Kolla annan tråd här som han lagt in tidigare idag; jag upptäckte det nu!
/Lars
-
Hej Bolek, jag kommer att vara i Fituna idag. Kommer dit omkring 13.00. Har du inte möjlighet att komma idag, så får vi ordna överlämnandet på annat sätt.
/Håkan
Bra Lasse att du också meddelade fyndet. Ingen verkar ha reagerat på mitt inlägg.
Logga in för att svara.