-
MAUI, är det bra över jul-nyår?
Tacksam för tips och svar! Att det är dyrt har jag förstått men är det någon vind den perioden för vindsurfing eller kite?
Magnus
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › MAUI, är det bra över jul-nyår?
Tacksam för tips och svar! Att det är dyrt har jag förstått men är det någon vind den perioden för vindsurfing eller kite?
Magnus
Den tiden är framförallt känd för stora vågor och lite vind. Grovt kan man säga att maj-augusti har små vågor men mkt vind = Bäst vindsurfing ca: mitten mars-maj samt sept-oktober. Lycka till!
Jag var på Maui -92 mellan september och 22 december och december var riktigt bra för då har dom flesta åkt hem och man var mer eller mindre ensam bland vågorna..
Vi seglade 17 av dom 22 dagar som jag var där i december med 4.0-5.0 så visst kan man ha tur med vinden då också
Mvh
Magnus
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › MAUI, är det bra över jul-nyår?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.