Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Maui- bästa flybbolag?
-
En missad semesterdag+övernattning kostar ju mer än det man sparar på billig biljett. Och du vill komma fram så snabbt och smidigt som möjligt, eller?
Är du ensam kan du nog vara kall och vänta tills veckorna innan du ska åka och komma undan billigare, om du undviker tiden runt påsken. Kring 9000 är bra, ner mot 8000 riktigt bra. Och ibland finns de för 6-7000kr men då ska man om sagt vara sent ute. 10000 är nog standardpris.
/Magnus -
Jo jag har tänkt på det där med en extra dag och övernattning och självklart vill man komma dit så snabbt och smidigt som möjligt.
Vi blir ett gäng (Martin, Jenny, Saga och jag) så det blir nog till att beställa så snart som möjligt skulle jag tro. Alla har fått klart med semester så det är bara å ta steget.
-
GOTTEGRISAR!
Vi åker ev dit i höst istället. Det passar både jobb och annat bättre.
/M -
Hörde lite hur det hade varit på den där katamaranen på capverde och blev bara lite sugen. 10 pers på vattnet och xoff på rev som man inte når från stranden. Dukat bord frukost/lunch/middag och massor med prylar.
-
Hur hade ni tänkt bo? Jag och min flickvän har planer på att åka över 2 veckor i jan/feb
-
Har ingen aning. Så långt har vi inte kommit ännu. Vi blir väl en 6-8 pers så det får bli något fläskigt med trevlig utsikt.
-
Jag skall se om det inte går att få lite kort på eländet också…
/adde
-
Ser oförskämt bra ut på Windguruprognoserna nu i januari på KapVerde. Både swell och vind. PP går nog av i dagarna.
/Magnus -
Itoma kör runt till den ö/spot som är bäst för dagen… Magnus (en annan, du hade nog märkt om det var du ) kom precis hem från båten med 14 dagars segling i bagaget. Han var på Sal för några år sedan och detta var bättre , som sagt jag skall försöka ordna lite bilder på eländet… St. Vincent och Lucia gjorde tydligen bra ifrån sig.
/adde
-
Vi vill inte se några bilder! Eller ska vi hyra hela katamaranen nästa vinter ett par veckor?
-
Om jag inte får se några bilder från Mauritsius (doh, hur stavas det?) fixar jag inga bilder från itoma… deal?
10% rabatt om man är fler än 6 st, “bara” 900 euro per vecka…
/adde
-
Lite dyrt med tanke på att man ska ta sig dit också. Stordriftsfördelen saknas också, dvs att massor med veckor minskar priset/dag radikalt. 2 veckor på Itoma kostar ju mer än 5 v på Maui/Mauritius. Men konceptet är grymt.
Filmvisning kan ordnas med kort varsel i januarimörkret!
/Magnus
Logga in för att svara.