Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui dec – jan, nån mer?

• Maui dec – jan, nån mer?

Publicerad av sinker på 6 oktober, 2013 vid 20:19

Jag, fru, 7-åring, 14-åring åker 8 dec till 12 jan. Nån mer familj som kommer vara där under samma period?

Senast delade vi en familje-sup med annan familj som kom ungefär när vi åkte, och det var ett väldigt bra upplägg. Finns det nån som är intresserad av något liknande?

/sinker

sinker svarade 11 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • thejudge

Medlem
    14 oktober, 2013 vid 16:40

Då missar vi varandra precis… Kommer vara där med familj 9 nov-8 dec 🙂 Hade varit trevligt att hänga lite annars!

/Jojje

• challgren

Medlem
    14 oktober, 2013 vid 16:49

Jag tror dr Masse är där samtidigt!

• k-caesar

Medlem
    19 oktober, 2013 vid 20:29

Jag åker dit med min familj 2 februari tom 28 feb… Någon som är där då?

Klas

• swe22

Medlem
    21 oktober, 2013 vid 22:16

Jag och min fru + ettåring och en treåring kommer att vara där November och December…
    Bor i Paia.

/ Conny

• sinker

Medlem
    28 oktober, 2013 vid 21:10

Kan berätta att just nu går tankarna åt att jag faktiskt tar med sup:en dit… Låter konstigt men det är en attans bra sup som är liten nog för mig i stora vågor, stor nog för andra i familjen att paddla på, samt funkar som vindsup för oss alla. En svår kombination att hitta i en annan bräda på plats.

Kanske är det nån som läser detta och vill köpa den på plats, så köper jag en ny när jag kommer hem…
    Se den in-action: http://www.kulingvarning.nu/?p=18938
    http://www.nahskwell-sup.com/en/get-up/ klicka 8’10”
    /sinker

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui dec – jan, nån mer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.