Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Maui – feb dela boende
-
Maui – feb dela boende
Publicerad av douglas-l på 10 oktober, 2009 vid 16:30Hej!
Någon som vill dela boende 4 veckor i feb eller som har en säng över?
//Douglasdouglasmalin(at)bredband.net
frippe75 svarade 14 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på.
-
Tjena,
har du ställe som är ledigt i Paia och som du kan rekommendera?
Jag har varit i kontakt med mauivacationadvisors.com och de har inget under $125+tax i Mars då vi ska dit.
frippe75;590997 wrote:Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på. -
…bor här i feb, har en säng över, eller del i säng…eller vänta föresten, vi får nog ställa in en extra säng om du inte är en extremt het dam! 😉
http://www.mauivacationadvisors.com/properties/prop_seaview_studio.html -
Någon het dam är jag inte och av att dömma av ditt kort så inte du heller. I demand my own bed. Mer seriöst så hade jag tänkt försöka komma lite närmare Paia. Helst bo i Paia. Måste nu bara övertyga jobbet om konferensen i SF först.
Logga in för att svara.