Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui – feb dela boende

• frippe75

Medlem
    4 december, 2009 vid 02:51

Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på.

• superkassen

Medlem
    4 december, 2009 vid 09:48

Tjena,

har du ställe som är ledigt i Paia och som du kan rekommendera?

Jag har varit i kontakt med mauivacationadvisors.com och de har inget under $125+tax i Mars då vi ska dit.

frippe75;590997 wrote:
    Är också lite på jakt efter att hitta ett delat boende men bara för dryga 2 veckor. Antingen 30:e Jan -> 14 Feb eller 18 Feb -> 5:e Mars… Men det är fortfarande rätt osäkert…. Annars har jag ett alternativ på 3rummare nära Paia för typ $100 natten som funkar att dela på.
  • douglas-l

Medlem
    5 december, 2009 vid 18:36

…bor här i feb, har en säng över, eller del i säng…eller vänta föresten, vi får nog ställa in en extra säng om du inte är en extremt het dam! 😉
    http://www.mauivacationadvisors.com/properties/prop_seaview_studio.html

• frippe75

Medlem
    6 december, 2009 vid 08:29

Någon het dam är jag inte och av att dömma av ditt kort så inte du heller. I demand my own bed. Mer seriöst så hade jag tänkt försöka komma lite närmare Paia. Helst bo i Paia. Måste nu bara övertyga jobbet om konferensen i SF först.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui – feb dela boende

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.