Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Maui film
-
Maui film
Publicerad av petter på 20 november, 2004 vid 17:16Maui från i våras. Beklagar den dåliga kvaliten men var tvungen att komprimera,
klippa ner, krympa och klippa bort ännu mer för att den skulle få plats på servern…
Blev knappt något kvar men håll till godo…http://www.sevenius.com/pic/maui/maui2004_xs.mpg
ca 14 min á 70 MB
petter svarade 20 år sedan 19 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Tack, tack, tack Petter!!!!!
Man får ännu mer längtan tillbaka!!
2006 då jävlar!!! Pappaledigheten here I come!!!
Honken -
Sjyst film!
Vilka är det dom kör?
Poppo skymtade jag vid middagsbordet…. -
Kanon skön film!
Med massor av Maui feeling med massor av aloha spirit och bra musik!
Ser fram emot nästa gång…
För att hålla stämningen på denna positiva tråd uppe i kylan, så får jag bidra med lite till film och insperation:
Fanatic-teasers
HOT-teasersAloha
/ Calle N
Mer kanske …
ps. Grattis Honken!!! ds.
-
Det här är helt enkelt mitt i prick. Underbara bilder till go musik – vindsurfing (och surfing) illustrerat precis på rätt sätt.
Mera sånt här!
Tack!
//Jonas
-
Mycket fin film! Perfekt med lite vind- och vågljud kvar för att ge rätt känsla.
Verkar vara rätt hyffsad trafik bland vågorna där. Gäller att ha tungan rätt i mun om man skall undvika krockar…
-
Fin film för en som mej som skulle vilja åka dit nångång…
Jag tankade hem denna med 700 kB/sek… Finns det en mindre komprimerad variant som man kunde tanka ner…?
Har inget emot att dra hem några hundra meg =) -
Livet på en pinne! Tack!!
Ska oxå försöka klippa ihop lite material från den magiska ön under vintern, allt för att förkorta tiden till nästa tripp.
Tjo/Mats -
fan vilken schysst rulle får mig att längta ännu tills jag (förhoppningsvis) drar till maui 06.. 😛
-
Detta var gobitarna ur en film på 30 min. Tyvärr har jag inget utrymme
att lägga upp större filer på så en okomprimerad version blir svårt…
Får återkomma om jag hittar något utrymme…
Logga in för att svara.