-
Maui & Kua – bilder
Lite locals & 3 minuter ifrån där vi bor….:smile:
Tog mig tid att gå ner och fota ett par av gubbarna ute på vattnet…..:laugh:
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Maui & Kua – bilder
Lite locals & 3 minuter ifrån där vi bor….:smile:
Tog mig tid att gå ner och fota ett par av gubbarna ute på vattnet…..:laugh:
Fint, tack! Han som kör Goya är Jake Miller och han på Ezzy är Russ Faurot. De är himla trevliga gobbar! Och grymt duktiga, men det syntes kanske.
“Per är på gång att snart att ge sig, tror han möjligen hinner före….:-)” – vad menar du?
Per är på gång att snart att ge sig idag i kuau, tror han möjligen hinner före….:-)”
Idag var per ute tillsammans med jake miller, Pascal (quatroo) och lite andra locals, jag roade mig med att sitta på stranden och fyllde ett 8 gb minnes kort…:wink:
aloha
mats
Tack Macedu – det var duktiga seglare då är det ofta inte alltför knepigt , men tack….;-)
aloha
mats
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Maui & Kua – bilder
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.