Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Maui Makani Classic 2012 Sports Event Thu Oct 25
-
Maui Makani Classic 2012 Sports Event Thu Oct 25
jesper-b svarade 12 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 23 Svar
-
Varför inte en vindsurfingvariant. Lite skitsnack om gamla tider med Levi, Polakow, Robby och Roediger å så allihopa ut för att segla med Robby-stil, etc etc.
-
Bernd seiler litt nærmere bommen men lener kroppen mer inn i svingene. Mr P. lar seilet gå først og selv om det er klassisk så ser det faktisk ganske boring ut i forhold til kid B. B er løser og ledigere, ingenting er planlagt og han holder seg i veggen for 3 airials i løpet av 15m. Trapezen løs og fin nede på hoften mens Mr P seiler med den langt oppe på magen.
-
Ja, det var väl det jag misstänkte. Polakow seglar som en sopa för att han har hängselen på fel sätt.
-
var drMasse ;
var mrPritchard ;
var mrPolakow ;
var Meif (drMasse == ’konservativ) {
if (mrPritchard == previousPritchard) {
if (mrPolakow == Garbage(’fast’) {
Try (drMasse == ’angry’) catch {
echo (Me + ’ sorry sir.’) ;
}
}
}
} -
while (drMasse.is(’online’)) {
if (tryTalkWindsurfTechnique () == true)
exit ;
else if (tryTalkWindsurfStyle () == true)
exit ;
else if (tryTalkWindsurfFuture () == true)
exit ;
else if (tryTalkActualMakaniVideo () == true)
exit ;
else
return (’happy, (but, admin, indent is not saved!)’) ;
} -
@dr Masse 702714 wrote:
Ja, det var väl det jag misstänkte. Polakow seglar som en sopa för att han har hängselen på fel sätt.
Men eftersom jag har en bräda shapad för Polkow MÅSTE jag segla med selen högt uppe. Faaan jag som ville vara lika stekhet som norbaggarna, eller om det nu bara är en riktigt het gut.
/JB
Logga in för att svara.