• mag

Medlem
    8 december, 2005 vid 22:11

Nu förstår jag inte, vad är det för fel att bara stanna i området kring Hookipa – Kanaha??? wink.gif smile.gif

Jo, vi slet oss faktiskt därifrån någon gång mer, tog en tur runt Honolua Bay, nordvulkanen, serpentinvägen, big blowhole etc. Surfade longboard söder om Lahaina, åkte upp drygt 2000 meter på Haleakala (ingen soluppgång) och kollade utsikten och lite annat mys.

Soluppgång och medhavd frukost på Hookipaklippan en stor swellmorgon var faktiskt en oväntat fin upplevelse! När ljuset kom fram runt kanten på Haleakala, oj oj oj.

Annars bara älskade vi att sitta på Kanaha och läsa en god bok, ta en lite paddling ut till revet och ta ett par vågor, simma längs stranden och bara ha det bra.

Som sagt det är något extra med Maui! Även om jag upplevt bättre segling på andra platser runt jorden så är det bara såååå gytt!
    /Magnus

• frippe75

Medlem
    9 december, 2005 vid 06:24

Svar till:

Som sagt det är något extra med Maui! Även om jag upplevt bättre segling på andra platser runt jorden så är det bara såååå gytt!
    /Magnus

[/ QUOTE ]

Ehh.. Var god lista platser så nästa ärs vinterresa inte behöver bli så dyr…. 🙂

• flash

Medlem
    9 december, 2005 vid 12:19

Aaaaah, det glädjer mig att höra Magnus! smile.gif
    Lycka till med husköp, Kinaresor etc. så ses vi förhoppningsvis i Ringenäs el. Vilshärad till våren! cool.gif

/Martin

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.