Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Maui sails, slalom range 2009?

• Maui sails, slalom range 2009?

Publicerad av klang på 29 juli, 2008 vid 00:06

Kollade lite som hastigast på maui sails hemsida, har de tagit bort Martin ur teamet? Och varför har de inga slalom/speed segel i sin linje för 2009?

klang svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • joth

Medlem
    29 juli, 2008 vid 07:39

Kanske för att dom inte är klara ännu. Står ju att det är de 4 första 2009 seglena som dom presenterar. Gå o lägg dig istället för att sitta uppe o spekulera… 😉

• jester

Medlem
    29 juli, 2008 vid 07:46

Jag håller med joth… 😀

• imported_macts

Medlem
    29 juli, 2008 vid 08:43

@Klang 485522 wrote:

Kollade lite som hastigast på maui sails hemsida, har de tagit bort Martin ur teamet? Och varför har de inga slalom/speed segel i sin linje för 2009?

Martin har på egen begäran klivit ur det internationella teamet för tillfället, pga tidsbrist. Han är fortf nationell åkare. Finns en tråd om detta på deras forum. 09-orna (slalom/race)lär väl dröja ett tag innan de kommer…….

• tobhed

Medlem
    29 juli, 2008 vid 08:54

men Klang då….

• jester

Medlem
    29 juli, 2008 vid 09:28

Alla mot Klang! Gött mos!

• jester

Medlem
    29 juli, 2008 vid 09:29

Alla mot Klang! Gött mos!

Coolt, lyckades få en dubbelpost!

• joth

Medlem
    29 juli, 2008 vid 09:33

Gött … MOS … Masters of speed …

• klang

Medlem
    29 juli, 2008 vid 10:40

Hahahaha… är det allt ni kan komma med… bring it on… och jag som hade min bästa spekulationshatt på mig och allt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Maui sails, slalom range 2009?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.