Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Maui/Hawaii

• Maui/Hawaii

Publicerad av deaz på 24 mars, 2010 vid 11:19

Tjena! tänkte åka till Maui till sommarn/høsten å va där i ett par månader. är dock riktigt kass på å hitta bra resor.. nån som har lite skills med det och kanske kan länka till nån bra sida eller till nån relativt billg resa? : ) Mvh Andreas

kika svarade 14 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • kika

Medlem
    28 mars, 2010 vid 19:29

Hej!

Jag var på vägen att boka min resa ditt nu på sommaren och jag hittade biljetter för 9000 kronor. För ett par veckor sen träffade en amerikan som sa att det blir billigare att flyga från L.A. Testa den sidan för lite info http://www.kiteboardingholidays.com/united_states/hawaii.php

Lycka till,
    Erika

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Maui/Hawaii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.