Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mauritius n Hadlow = Perfection

• pepa

Medlem
    21 maj, 2011 vid 07:12

Jag tror du menar så här David: Det ÄR en front blind mobe men den KALLAS front mobe. Precis som slim chance inte kallas front mobe, eller? Kan vara jag som tänker fel, för mycket c-uppsats nu.

• gadget

Medlem
    21 maj, 2011 vid 10:42

1:50 e fan nice.
    Verkar vara väldigt inne att göra trick ifrån stranden och ut i vattnet nu också?

• hengo

Medlem
    22 maj, 2011 vid 10:01

01:07 skulle jag kallat front mobe, sjukt snyggt och svårt!

De är bara de att ni är vana att se “kite-front-mobes”, ser helt annorlunda ut. Eftersom att i princip alla (inklusive mig själv…) inte pallar hela den naturliga rotationen utnyttjas extra hangtimen som quippen erbjuder. Man kan då göra en “halv frontmoberotation” och sedan fuskhäva sig runt sista 180 fast att den naturliga rotationen typ är över.

• hengo

Medlem
    22 maj, 2011 vid 10:08

typisk kitefrontmobe
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=GOYkThxfVkw&feature=related”]YouTube – ‪Front Mobe – Mobile Top Tips – Aaron hadlow – Progression Kiteboarding Professional‬‏[/ame]

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mauritius n Hadlow = Perfection

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.